دانلود کتاب صوتی طول عمر با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طول عمر اثر دیوید سینکلر

دانلود و خرید کتاب صوتی طول عمر

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی طول عمر

کتابچه صوتی طول عمر نوشته دیوید سینکلر است که با ترجمه تکتم سعیدنیا و صدای فریبا فصیحی منتشر شده است. این کتاب چکیده‌ای مفید از بهترین مطالب کتاب طول عمر است که در اختیار شنوندگانی که فرصت خواندن کتاب اصلی را ندارند قرارگرفته است. 

درباره کتاب صوتی طول عمر

اغلب، توانایی‌های جسمی شماست که مشخص می‌کند چقدر زندگی خواهید کرد. افراد جوانتر، چابک‌تر و تندرست‌تر هستند و بعد از صدمه و بیماری، زودتر بهبود می‌یابند. افراد مسن‌تر، آمادگی کمتری دارند. هر چه پیرتر می‌شوید، زخمهای‌تان کندتر التیام می‌یابند. انسان هر چه پیرتر می‌شوید، در برابر صدمه یا بیماری آسیب‌پذیرتر می‌شوید و در واقع پیری یک نوع بیماری است.

خوشبختانه، می‌توانیم این حقیقت را به مردم بیاموزیم که مجبور نیستید پیری را بپذیرید. فناوری می‌تواند به تداوم زندگی و طولانی شدن عمر انسانها کمک کند. و هر چه بیشتر زندگی کنید، شاهد پیشرفت‌های بیشتری خواهید بود که عمرتان را طولانی‌تر می‌کنند. فناوری به سرعت رشد می‌کند و ما بیشتر و بیشتر درباره بدنمان و نحوه عملکرد آن یاد می‌گیریم. مردم ساعت ضربان قلب دستشان می‌کنند و الگوی خوابشان را پیگیری می‌کنند. خیلی زود قادر خواهند بود با فناوری بیشتر ردیابی بهتری انجام دهند. چیزهایی که امروزه کشف‌شان غیرممکن بنظر میرسد، در آینده نزدیک ساده خواهد شد.

شنیدن کتابچه صوتی طول عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که از زندگی لذت می‌برند و می‌خواهند عمر طولانی‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد