دانلود و خرید کتاب طول عمر دیوید سینکلر ترجمه تکتم سعیدنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طول عمر اثر دیوید سینکلر

کتاب طول عمر

معرفی کتاب طول عمر

کتابچه طول عمر نوشته دیوید سینکلر است که با ترجمه تکتم سعیدنیا منتشر شده است. این کتاب چکیده‌ای مفید از بهترین مطالب کتاب طول عمر است که در اختیار شنوندگانی که فرصت خواندن کتاب اصلی را ندارند قرارگرفته است.

درباره کتاب طول عمر

اغلب، توانایی‌های جسمی شماست که مشخص می‌کند چقدر زندگی خواهید کرد. افراد جوانتر، چابک‌تر و تندرست‌تر هستند و بعد از صدمه و بیماری، زودتر بهبود می‌یابند. افراد مسن‌تر، آمادگی کمتری دارند. هر چه پیرتر می‌شوید، زخمهای‌تان کندتر التیام می‌یابند. انسان هر چه پیرتر می‌شوید، در برابر صدمه یا بیماری آسیب‌پذیرتر می‌شوید و در واقع پیری یک نوع بیماری است.

خوشبختانه، می‌توانیم این حقیقت را به مردم بیاموزیم که مجبور نیستید پیری را بپذیرید. فناوری می‌تواند به تداوم زندگی و طولانی شدن عمر انسانها کمک کند. و هر چه بیشتر زندگی کنید، شاهد پیشرفت‌های بیشتری خواهید بود که عمرتان را طولانی‌تر می‌کنند. فناوری به سرعت رشد می‌کند و ما بیشتر و بیشتر درباره بدنمان و نحوه عملکرد آن یاد می‌گیریم. مردم ساعت ضربان قلب دستشان می‌کنند و الگوی خوابشان را پیگیری می‌کنند. خیلی زود قادر خواهند بود با فناوری بیشتر ردیابی بهتری انجام دهند. چیزهایی که امروزه کشف‌شان غیرممکن بنظر میرسد، در آینده نزدیک ساده خواهد شد.

خواندن کتابچه طول عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که از زندگی لذت می‌برند و می‌خواهند عمر طولانی‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب طول عمر

وقتی زندگی روی کره زمین آغاز شد، همه چیز باید تغییر می‌کرد. خود ژنها باید یاد می‌گرفتند جهش پیدا کنند تا زنده بمانند. دقیق نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد، اما بنظر می‌رسد همه موجودات زنده، زندگی‌شان را با یک ژن اصلی شروع کردند که ما را تشویق می‌کند انرژی‌مان را در دوران سخت ذخیره کنیم و وقتی شرایط خوب است، دوباره انرژی تولید کنیم.

همه انسانها این ژن را دارند، و به ما اجازه می‌دهد حتی مدتها بعد از آنکه بدنمان دیگر قادر به تولید و تکثیر نیست، هنوز زنده بمانیم. سخت است دلیل آن را دقیق بگوییم. اما به همین اصلی‌ترین دلیلی است که پیر می‌شویم. مدتها پیری فقط اتفاقی بود که پذیرفته می‌شد. تصور می‌شد مردم می‌میرند تا جای بیشتری برای نسل بعد باشد، اما این تصور غلطی است.

اما اگر می‌خواهیم بفهمیم چطور عمر طولانی‌تری داشته باشیم، باید چند نکته را بدانیم. نمی‌توانیم بدون فکر و با عجله کاری بکنیم و امیدوار باشیم بهترین اتفاقات بیفتد. هیچ کس جواب کاملی برای پیری پیدا نکرده است. نظریه‌های فراوانی وجود دارد، اما هیچ کدامشان جواب واقعی نمی‌دهند. فقط یک جواب هست که بهتر از بقیه بنظر می‌رسد؛ آن هم این است که پیری صرفا یک علت ندارد.

کم‌کم پژوهشگران این ایده را قبول می‌کنند که اگر بتوان عوامل پیری را بررسی کرد، این امکان پیش می‌آید که روند آن را کندتر کنید. ولی کم‌کم با آن ایده آشنا می‌شویم. حالا بخاطر قرنها تحقیق و پژوهش، خیلی بیشتر از قبل می‌دانیم. اما به نظر من هنوز هم فقط یک عامل باعث پیری می‌شود، و به مرور زمان می‌توانیم این را بفهمیم.

بیش از بیست و چهار ژن در بدن ما وجود دارد که «ژنهای طول عمر۲» نامیده می‌شوند، چون می‌توانند به طولانی‌تر شدن عمر کمک کنند. این ژنها به شیوه‌های متفاوت زیادی با ما ارتباط دارند و چیزهای بیشتری درباره خودمان به ما می‌آموزند. اخیراً به ما کمک کرده‌اند با انجام برخی کارها به بدنمان کمک کنیم.

مطالعه ژنها به ما کمک می‌کند یاد بگیریم عمر طولانی‌تری داشته باشیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه