دانلود کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم اثر مهرنوش گلبازی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مهرنوش گلبازی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی به شما یاد می‌دهد که چطور از کاری که انجام می‌دهید، لذت ببرید. 

نسخه صوتی کتاب چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم با ترجمه‌ی روان از مهرنوش گلبازی و صدای ندا پوریان در اختیارتان قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

شاید شما هم این ضرب‌المثل معروف را شنیده باشید که می‌گوید شغلی را انتخاب کنید که عاشقش هستید، در این صورت لازم نیست حتی یک روز هم کار کنید. اما چند درصد افراد توانسته‌اند شغل مورد علاقه‌شان را پیدا کنند؟ شاید در چنین شرایط اقتصادی، همه نتوانند شغل مورد علاقه خودشان را پیدا کنند. اگر شما هم جز این دسته هستید، در این صورت لازم است یاد بگیریم چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم؟ 

در کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم می‌آموزیم که چطور می‌توانیم از مهارت‌هایی که در هر شغلی به دست می‌آوریم به بهترین نحو استفاده کنیم و چطور هر شرایطی را برای خودمان تبدیل به شرایطی کنیم که به ما احساس لذت بردن از شغلمان را بدهد.

کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال کار می‌گردید، اگر تعریفی برای لذت شغلی ندارید و اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌توان از کاری که دوستش ندارید لذت برد، کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم گزینه‌ای عالی برای شماست.

بخشی از کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

لذت شغلی برای شما چه معنی و مفهومی دارد؟ چگونه می‌توان از شغلی که دوست نداریم لذت برد؟ پاسخ این پرسش‌ها در شما تحول عظیمی ایجاد می‌کند. این سؤال‌ها و سؤالات مشابه آن را شاید خیلی از شما، از خودتان پرسیده باشید. در این فایل صوتی که از زبان هایدی زک (Heidi Zak) مؤسس و مدیرعامل شرکت و برند ThirdLove بیان‌شده است، پاسخ این پرسش مهم را بررسی خواهیم کرد. در هر نقش و شغلی که باشید، همواره بیشتر ازآنچه فکر می‌کنید، یاد می‌گیرید. برخی از مهارت‌هایی که در این مسیر به دست می‌آورید فقط در ادراک شما قابل‌ مشاهده هستند؛ اما اغلب می‌توانید تلاش کنید تا مطمئن شوید هرروز بیشتر از شغل خود لذت می‌برید، چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان