دانلود کتاب صوتی پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی با صدای آویسا انوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی  پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی اثر فنی  کوهن هرلم

دانلود و خرید کتاب صوتی پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی

معرفی کتاب صوتی پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی

کتاب صوتی« پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی» نوشتهٔ فنی کوهن هرلم و ترجمهٔ محسن جزایری و ویراستهٔ آویسا انوری است. انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب این کتاب صوتی را با گویندگی ارمیا صابر و سحر مستدام منتشر کرده است.

درباره کتاب  پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی

کتاب پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی به بررسی سؤالات و احساساتی می‌پردازد که کودکان در فرایند آشنایی با موضوع فرزندخواندگی دارند. هر فصل از کتاب به یکی از مسائل رایج مانند علت فرزندخواندگی، انتخاب نام کودک و مواجهه با والدین بیولوژیکی در آینده اختصاص دارد. نویسنده با رویکردی مهربانانه و آگاهانه، پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد که کودکان بتوانند آن‌ها را درک کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

کتاب با به‌رسمیت‌شناختن احساسات و واکنش‌های هر یک از اعضای خانواده، به والدین کمک می‌کند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری به سؤالات کودکان پاسخ دهند. این کتاب همچنین به مشاوران و دیگر متخصصان که با کودکان کار می‌کنند، توصیه می‌شود.

کتاب با داشتن فصولی که شامل مصاحبه‌های واقعی با کودکان پذیرفته‌شده در سنین مختلف است، به والدین و کودکان کمک می‌کند تا دیدگاه‌های مختلفی را بشناسند و با چالش‌های مربوط به فرزندخواندگی بهتر آشنا شوند. در انتهای هر فصل، چک‌لیستی برای کودکان و یادداشت‌هایی برای والدین آمده است که به آنها کمک می‌کند تا بهتر با این موضوعات برخورد کنند و از دیگران کمک بگیرند.

کتاب پاسخ‌های اساسی به پرسش‌ های دشوار درباره‌ فرزند خواندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدینی که فرزندخوانده دارند مناسب است. همچنین این کتاب به مشاوران، روان‌شناسان و سایر متخصصانی که با کودکان و خانواده‌های دارای فرزندخوانده کار می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان