دانلود کتاب صوتی ماشو در مه با صدای قاسم طرازی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماشو در مه اثر فرهاد حسن‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی ماشو در مه

معرفی کتاب صوتی ماشو در مه

کتاب صوتی ماشو در مه رمانی از فرهاد حسن‌زاده است. ماشو در مه، ماجرای پسرک نوجوانی است که در نبود برادرش که دستگیر شده است، دست به کارهایی می‌زند و اتفاقاتی پی‌درپی زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

برای رقم زدن یک بعد از ظهر دل‌انگیز، نسخه صوتی کتاب ماشو در مه را با صدای قاسم طرازی گوش کنید و لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ماشو در مه

 ماشو پسرکی است جنوبی. رژیم شاه برادرش حجت را در جریان پخش اعلامیه‌ها دستگیر کرده‌اند. پدرش در مسافرت است و برادر دیگرش هم معتاد است. کاظم دوست ماشو است. پسرکی زبل و زرنگ. دوست دیگرشان سیامک است که «سیا» صدایش می‌کنند. او پسرکی کثیف و شلخته است.

 داستان ماشو در مه از این قرار است که کاظم شنیده است که زیر لوله‌های نفت، ساکی پر از طلا و جواهر مخفی کرده‌اند. کاظم‌ ماجرا را با ماشو در میان می‌گذارد. از طرفی سیا حرف‌های این دو را می‌شنود و می‌خواهد او را هم در گنج شریک کنند. سه پسر دنبال گنج می‌روند و تمام لوله‌ها را می‌گردند، اما خبری از گنج نیست. در حال گشت و گذار گاردی‌های شرکت نفت آن‌ها را می‌بینند و دنبالشان می‌کنند...

کتاب صوتی ماشو در مه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانان از شنیدن داستان صوتی ماشو در مه لذت می‌برند. اگر دوست دارید تجربه‌ی متفاوتی از شنیدن کتاب را تجربه کنید، به سراغ کتاب ماشو در مه بروید.

درباره‌ فرهاد حسن‌زاده

فرهاد حسن‌زاده ۲۰ فروردین ۱۳۴۱ در آبادان به دنیا آورد. او یکی از بهترین نویسندگان کودک و نوجوان ایرانی است. بسیاری از آثار او در حال و هوای نوجوانان شجاع و جنگ نوشته شده است. از فرهاد حسن‌زاده تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده‌است. برخی از آثار او به زبانهای انگلیسی، مالایی، چینی، ترکی استانبولی و کردی ترجمه و انتشار یافته‌است. در سال ۲۰۱۸ او به فهرست نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن راه یافت و برنده لوح سپاس اندرسن شد. همچنین دیپلم افتخار برای رمان زیبا صدایم کن را از دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY در شهر آتن دریافت کرد.

وی برای چهار سال متوالی (از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ از سوی نهادهای ادبیات کودک مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای کتاب کودک به عنوان نامزد ایرانی جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد. برخی از آثار فرهاد حسن‌زاده عبارتند از: هستی، زیبا صدایم کن. آهنگی برای چهارشنبه‌ها، ماشو در مه، مجموعه‌ی کوتی‌کوتی. چتری با پروانه‌های سفید و خاطرات یک خون‌آشام عاشق.


نظرات کاربران

1motahare
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

عالیییییـ💙 بی‌نهایت زیباستـ😇

Mousavi
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

تصویر جلد جذاب نیست

علی کاوسی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

داستان با معیار پیدا کردن گنج پیش میره.... داستان نشون میده در دوره نوجوانی و بیشتر جوانی ،،، جوان ها رویا های زیادی تو ذهنشون دارن دوست ندارن ضایع بشنو این داستان خیلی به ویژگی های جوان ها اشاره میکرد... و در اخر از

- بیشتر
مینو
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من چاپی این کتاب را دارم. به هر حال بخوانیدش. خیلی خوب است. فقط نکته‌ای درباره‌ی طراحی جلد؛ زیاد دلچسب نبود.🙂😊

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان