دانلود کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها (خلاصه کتاب) اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها (خلاصه کتاب)

در باشگاه ۵ صبحی‌ها نوشته رابین شارما، داستانی می‌شنوید از موفقیت کسانی که فکر نمی‌کردید اصلا بتوانند به درستی زندگی کنند چه برسد به رسیدن به اهداف و آرزوهایشان.

درباره کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها

در این میکروکتاب صوتی انگیزشی جذاب از توصیه‌های یک بی‌خانمان میلیاردر به یک خانم کارآفرین و یک آقای هنرمند می‌شنوید. کسانی که غرق در مشکلات زیادی هستند، اما با توصیه‌هایی که از باشگاه ۵ صبحی‌ها می‌گیرند، رویکردشان به زندگی به طوری تغییر می‌کند که تبدیل به افرادی بسیار موفق در زندگی می‌شوند.

بی‌خانمان به شما می‌گوید که با بیدار شدن در ۵ صبح چطور می‌توانید زندگی خودتان را متحول کنید. و البته به این سوال مهم که اصلا چطور ۵ صبح بیدار شویم هم پاسخ می‌دهد.

شنیدن کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر می‌خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید و از وقت خود به درستی استفاده کنید، اگر از کم آوردن وقت و کسالت و بی‌حالی خود شکایت دارید این اثر را بشنوید و از پیشنهادهای خوبش برای تغییر در سبک زندگی بهره بگیرید.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد ۱۹۶۵، یک نویسنده محبوب کانادایی است. او سخنران، نویسنده و مجری معرف برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌ها است که در زمینه‌ توسعه‌ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف است.

شارما ابتدا به شغل وکالت مشغول شد اما در سن ۲۵ سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی شود. او از ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده که آخرین کتاب او مشهورترین اثرش است. کتاب ارزشمند او، باشگاه ۵ صبحی‌ها به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند.

بخشی از کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها

مرد بی‌خانمان یا همان آقای استون رایلی، صبح زود به طرف ساحل رفت و از دیدن خانم کارآفرین و هنرمند بسیار خوشحال شد. او گفت از این که صبح زود بیدار شدند خوشحال است، چرا که سحرخیزی عادت افراد موفق است.

آقای میلیاردر گفت: «از اینکه انتخاب کردین تا در جزیره با هم باشیم خوشحالم، راستش این یک عمل شجاعانه است. آن روز توی همایش کمی بد لباس بودم، امیدوارم زیاد ناراحت نشده باشین، آخه من گاهی اینکارو می‌کنم.البته معنیش این نیست که همیشه بد لباسم» کارآفرین و هنرمند از میلیاردر تشکر کردند و از اینکه در کنار او هستند احساس خوبی داشتند.

میلیاردر در مورد پدرش حرف زد و گفت: «پدر من کشاورز بود و ما همگی در روستا زندگی می‌کردیم. همه چیز ساده بود، غذا خوردن، لباس پوشیدن و حتی حرف زدن» هنرمند پرسید: «پس سحرخیزی چیزیه که از پدرتون یاد گرفتین؟ درسته؟»

آقای میلیاردر گفت: «هم آره و هم نه. پدرم همیشه صبح زود از خواب بیدار می‌شد و براش به یک عادت تبدیل شده بود. کاری که اون کرد این بود که هیچ وقت من رو مجبور نمی‌کرد صبح زود از خواب بلند شم. در واقع تا هر وقت که دوست داشتم می‌خوابیدم.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

s.mmz
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

میکروکتاب خیلی از نکات اصلی رو توضیح نداده و مضون و تکنیک های کتاب رو حذف کرده..به نظر من کتاب کامل ش رو بخونید خیلی خیلی مفید تر هست.

AtefeF
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

نسخه اصلی کتاب رو نمیدونم ولی اصلاااا پیشنهاد نمیکنم این نسخه ازکتاب رو خریداری کنید، آخه انقدررر خلاصه!! واقعا بی فایده بود.انقدر خلاصه شده بود که کتاب تبدیل به یه داستان مسخره کودکانه شده بود. یهو وسط درس گرفتن اون

- بیشتر
mahsa700
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

لطفا کامل این کتاب قرار بدید. میکرو باعث میشه خیلی نکات از دست بدیم و تاثیرگذاری مطالب و خیلی کم میکنه.

senoramod
۱۳۹۹/۰۲/۲۲

واقعا چرا کتابارو میکرو میکنید اینجوری اصلا نمیشه فهمید چی داره میگه ای نویسنده ای بابا

asma
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

این کتاب بی نظیره روان شناسی رو تو یه داستان خلاصه کرده و گوش دادنش خیلی خوبه در مورد کارایی که میتونیم با زود بیدار شدن کنیم میگه و انرژی های مثبتش

rahel
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

بسیار بد خلاصه شده، اصلا توصیه نمیکنم

javad kamali
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

عالیه بخرین بخونین . به یبار خوندن میارزه و البته که عمل هم خواهید کرد

reyhan..
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

این کتاب برای نظم بخشیدن به زندگی فوق العاده است اگر میخواهید از روزمرگی نجات پیدا کنید حتما این کتاب رو کامل بخونید

saeed
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

کاملا برای سر صبح پاشدن مناسبه به شرطی که از قبل بدونید که دارید «کتاب داستان » میخونید. در واقع وقتی فهمیدم همش یه داستانه واقعا حالم گرفته شد.

shiva
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

این کتاب روپیشنهادمیکنم حتما این کتاب رومطالعه کنید

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان