دانلود کتاب صوتی بیمار خاموش با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس

دانلود و خرید کتاب صوتی بیمار خاموش

معرفی کتاب صوتی بیمار خاموش

رمان بیمار خاموش نوشته الکس مایکلیدیس است. این رمان یک اثر روان‌شناختی و تریلر است که یکی از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۱۹ بوده است.

درباره کتاب صوتی بیمار خاموش

داستان بیمار خاموش درباره زنی هنرمند است که به خاطر بیماری روانی، همسرش را می‌کشد.

آلیسیا برنسون نقاش در یک روز گرم تابستانی، همسرش گابریل، عکاس مد و فشن را در خانه با سیم به صندلی می‌بندد و با اسلحه چندبار به سر و صورت او شلیک می‌کند. ماموران او را در حالی پیدا می‌کنند که با لباسی سفید و حالتی بهت‌زده بالای سر جنازه ایستاده، چاقویی کنار پایش افتاده و رگ دست خودش را هم زده است.

آلیسیا دستگیر و به بیمارستان فرستاده می‌شود. در بازجویی‌های پلیس، آلیسیا هیچ حرفی نمی‌زند. او تا انتهای داستان خاموش می‌ماند و سکوت او داستان را از یک تراژدی معمولی به چیزی فراتر، به یک راز و معما تبدیل می‌کند.

در بیمار خاموش نویسنده روی بخشی از روان انسانی انگشت گذاشته است که احساسات بیان نشده‌اش را در آن مدفون می‌کند. احساساتی که به قول فروید هیچ وقت از بین نمی‌روند. فقط به شکل زنده مدفون می‌شوند و یک روز به شیوه‌ای زشت‌تر سر برمی‌آورند.

داستان بیمار خاموش در پنج بخش و از زبان تئو، روان‌درمانگر دادگاه و آلیسیا، البته دفتر خاطرات او، روایت می‌شود و هر چه پیش می‌رود خواننده را بیشتر درگیر پیچیدگی‌های خود می‌کند.

شنیدن رمان بیمار خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان‌های تریلر، معمایی و جنایی حتما این داستان رازآلود را گوش کنند.

درباره الکس مایکلیدیس

الکس مایکلیدیس سال ۱۹۷۷ در قبرس از پدری قبرسی-یونانی و مادری انگلیسی به دنیا آمد. او در دانشگاه کمبریج ادبیات انگلیسی خواند و از موسسه‌ فیلم آمریکا در لس‌آنجلس، لیسانس فیلم‌نامه‌نویسی گرفت. مایکلیدیس در سال‌های ۲۰۱۳و ۲۰۱۸ دو فیلم‌نامه‌ سینمایی نوشت و خیلی زود جایگاهش به عنوان فیلم‌نامه‌نویس تثبیت شد. اما سال ۲۰۱۹ به نوشتن رمان روی آورد و نامش سر زبان‌ها افتاد.

بیمار خاموش اولین رمان مایکلیدیس است که به دلیل موفقیت شگفتش باعث شده در توصیف او، به جای فیلم‌نامه‌نویس، بیش‌تر از عبارت داستان‌نویس استفاده شود.

بیمار خاموش بلافاصله بعد از انتشار در اوایل سال ۲۰۱۹، در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و سایر فهرست‌ها و سایت‌های معتبر قرار گرفت و مدت زیادی در این فهرست باقی ماند.


معرفی نویسنده
عکس الکس مایکلیدیس
الکس مایکلیدیس

الکس مایکلیدیس نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی-قبرسی است. او بیشتر به واسطه‌ی نخستین رمانش، بیمار خاموش، شناخته می‌شود. رمان بیمار خاموش افتخارات بسیاری را برای مایکلیدیس به ارمغان آورد و در واقع سکوی موفقیت او محسوب می‌شود؛ برای مثال این رمان در بخش بهترین داستان مرموز و تریلر سال ۲۰۱۹، جایزه گودریدز چویس را از آن خود کرد.

نظرات کاربران

soheill
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

عالی بود من تا الان کتاب های این سبکی زیاد خواندم ولی این لعنتی فوق العادست شدیدا پیشنهاد میشه مخصوصا نسخه صوتی

asal.nkm
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

این کتاب محشر بود،واقعا آخرش از حیرت چند دقیقه هنگ بودم🤯حتماااا توصیه میکنم،راز آلود بود با پایان فوق العاده

گیتالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

یکی از بهترین کتاب‌های جنایی که تابه‌حال خوانده‌ام. داستان بسیار جذاب و پرتعلیق است و گویندگی هردو عزیز عالی‌ست.

Nana
۱۴۰۰/۰۷/۰۷

داستانی فوق العاده جذاب و نفس گیر ، همراه با یک شوک بزرگ در فصل انتهایی .فقط کاش دوستان در نظراتشون داستان را اسپویل نمیکردن .

nafas
۱۴۰۰/۰۲/۱۴

راز آلود و جذاب بود پایان غافل گیر کننده ای داشت ، خیلی دوسش داشتم و با تشکر از گویندگانش، عالی بودن. پیشنهاد میکنم.💯👌

رسا
۱۴۰۱/۰۳/۰۶

اونایی که به معما علاقه دارن و دوست دارن در انتهای داستان شوکه بشن امتحانش کنن. کتاب به سادگی روایت میشه و خیلی زیبا پیش میره. نتیجه داستان هم دقیقاً همون چیری میشه که اصلاً انتظارش رو نداری. من لذت

- بیشتر
mohammad hosseinpour
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

محشررررر

بهناز
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

یه کتاب رازآلود که عمرا نمیتونید پایانشو حدس بزنید😉 خیلی دوسش داشتم❤️

mhmdbagher
۱۴۰۰/۰۸/۰۴

از معدود کتابای جنایی ک بعد روانشناسی و هم معمایی ذهن به چالش میکشه حتما گوش کنید

مهسا
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

داستان جذاب و تحسین برانگیزی دارد با پایانی غافل گیر کننده. به تمام کسایی که علاقمند به داستان های معمایی، جنایی و روانشناسی هستند، توصیه می کنم....

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان