دانلود کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

معرفی کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)، اثر امیلی پست شامل تمام نکاتی است که باید درباره‌ی ورزش‌های آبی، صحرایی و اسکی بدانید.

نسخه صوتی کتاب نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و گویندگی فرهاد اتقیایی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

اگر به ورزش‌های مختلف، مثل ورزش‌های آبی، اسکی یا ورزش‌های صحرایی علاقه‌دارید، یا دوست دارید که حداقل یکبار چنین تجربه‌ای در زندگی‌تان داشته باشید، باید نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) بدانید. این نکات شامل موارد مختلفی می‌شوند که به شما کمک می‌کنند با بیشترین آمادگی و کمترین میزان اضطراب، تجربه‌ای دلپذیر برای خودتان رقم بزنید. اگر در چنین ورزش‌های خبره هستید یا قرار است تازه شروع کنید یا حتی می‌خواهید برای بار اول تجربه‌اش کنید، خوب است که با رفتارهایی آشنا شوید که به شما کمک می‌کند تا در محل کارتان را بدون مشکل جلو ببرید و در عین حال برای دیگران نیز مشکلی ایجاد نکنید. در صورتی که نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) بدانید، می‌توانید در حین بروز مشکلات نیز آرامش خودتان را حفظ کنید و به دیگران کمک کنید.

کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) برای تمام افرادی  که به چنین ورزش‌هایی علاقه دارند، کتابی مفید و کاربردی است.

جملاتی از کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

کسی که اول می‌رسد حق تقدم دارد چه برای به آب انداختن قایق و چه برای پهلو گرفتن در بارانداز. هنگامی که قایق‌های زیادی منتظر ورود یا خروج هستند، نوبت را یکی در میان رعایت کنید. دیگران را برای به آب انداختن قایقتان معطل نکنید. مرتب کار کنید و قبلاً پیش‌بینی کارهای لازم را انجام دهید تا هنگامی که قایقتان را به آب می‌اندازید بتوانید آن را از ورودی دور کنید و تریلر را به محوطه پارکینگ برگردانید و ورودی را برای قایق بعدی خالی کنید. در حالی که در بارانداز منتظر نوبت‌تان هستید برای تسریع کارها به دیگران کمک کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان