دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی، گفتگوی کریم فیضی با دکتر ابراهیم یزدی در باب زندگی و معنای آن است. زندگی؛ میان شرق و غرب نامی است که برای این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی انتخاب شده است.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی

زندگی برای هر فردی طور خاصی معنا می‌شود. برای بسیاری زندگی می‌تواند کسب آرامش باشد. اما خیلی افراد به دنبال کسب تجربیات جدید هستند. گاهی می‌توان با مطالعه و عمیق شدن در تجربیات دیگران، بینش عمیقی نسبت به مسائل مختلف در زندگی به دست آورد. کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی شرح این تجربیات عمیق از زبان ابراهیم یزدی است. کسی که زندگی پر فراز و نشیبی را از ابتدای انقلاب تا به امروز طی کرده است. 

زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی دو بخش دارد. بخش اول سرگذشت ابراهیم یزدی است و بخش دوم شامل گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی زندگی، معنا و هدف حیات است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی برای کسانی که دوست دارند با دیدگاه او درباره‌ی زندگی آشنا شوند، جذاب است. شنیدن نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی برای علاقه‌مندان به علوم سیاسی نیز جالب است. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی

اینجاست که شکافی عمیق بین موحدین و معتقدین به توحید و مکاتب غیر توحیدی به وجود می آید. ما براساس باورهای دینی خودمان، معتقدیم، بیگ بنگ یا اولین انفجار بزرگ که هستی با آن آغاز شده است طبق نظر دیرین شناسان با اراده الهی بوده است. هستی از زمان انفجار بزرگ به وجود آمده است. چیزی که در آن زمان بوده، الکترون ها هستند. سپس از همجوشی اتم ها، مولکول ها و کربن به وجود آمد و اتم های دیگر، مثل هیدروژن و ازت و ... بعد از هم کنشی اینها، اتم های جدید به وجود آمد و در نهایت آب پدید آمد و با پدید آمدن آب، یک دوره ای از تحول اتمی صورت گرفته است و به دنبال تحول اتمی، تحول شیمیایی صورت گرفت و به دنبال تحول شیمیایی، تحول حیاتی صورت گرفته است. سؤال اساسی این است که آیا ماده بی جان، از قبل این تحولات را تنظیم کرده است، یا اکنون که به گذشته نگاه می کنیم، می بینیم ارادهای منطقی و حساب شده در کار بوده است که از نقطه صفر شروع شده و امروز به اینجا رسیده است.

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان