دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور، اثر کریم فیضی، مجموعه آرا و اندیشه‌های محسن کدیور پیرامون موضوع زندگی و اهداف آن است. نگاه دکتر کدیور به زندگی نگاهی تاریخی است و به نظر او زندگی؛ سایه‌ی ابدیت است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور را می‌توانید با صدای محمدحسن قائمی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور

همیشه مقایسه‌ی وضع موجود زندگی حال حاضر ما با دوران گذشته کاری درست نیست. ممکن است انسان امروزی به پیشرفت‌هایی که دارد ببالد، و البته کسی هم نمی‌تواند منکر آن باشد. اما آیا می‌توان همین پیشرفت‌ها را عاملی برای نبود آرامش در زندگی دانست؟ آیا چنین مقایسه‌‌ای می‌تواند درست و بجا باشد؟ آیا در طول زندگی ما در قرون و اعصار گذشته تا به امروز، چیزی وجود داشته است که ثابت مانده باشد و تغییری نکرده باشد؟ کتاب زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور که دیدگاه کلی دکتر کدیور را به زندگی بیان می‌کند پاسخی برای این پرسش دارد. 

زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور دو بخش دارد. بخش اول شامل بیوگرافی محسن کدیور است و بخش دوم مجموعه‌ی اندیشه‌های او درباره‌ی زندگی و اهداف آن. نام این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور، زندگی؛ سایه‌ی ابدیت است.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با عقاید و آرای دکتر محسن کدیور درباره‌ی زندگی آشنا شوید، زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور را انتخاب کنید

درباره‌ی کریم فیضی 

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور

چه رابطه‌ای میان زبان و زندگی می‌توان برقرار کرد؟

زبان تفسیر زندگی است. یعنی زبان و زندگی رابطه‌ی بسیار وسیعی باهم دارند. بسیاری از امور در گذشته و حال و آینده ثابت و مشترک است. ما هم در گذشته به معنویت نیاز داشتیم هم در آینده به آن نیاز خواهیم داشت. منتهی انسان سنتی محدودیت‌هایی داشته است که انسان مدرن ندارد. دست انسان مدرن به حوزه‌های وسیع‌تری باز است. درضمن انسان سنتی آرامش‌هایی داشته است که انسان مدرن فاقد آن آرامش‌ها است. به عنوان مثال ورود تکنولوژی هم باعث برکت فراوان شده است و هم باعث نکبت متعدد شده است. ما هردو را باید باهم ببینیم. اینگونه نیست که بتوانیم هردو را نادیده بگیریم.....

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۵۰۰
۱۰,۲۵۰
۵۰%
تومان