دانلود کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم اثر علیرضا مرادی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم

کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم توسط گروه نویسندگان وبسایت «هاو کن یو» گردآوری شده و علیرضا مرادی آن را ترجمه کرده است. این کتاب راهنمایی برای بهتر خواندان و لذت بردن از مطالعه است و به شما می‌آموزد مطالعه نیز یک هنر است و برای درک بهتر آن باید چگونه خواندن را آموخت.

می‌توانید نسخه صوتی کتاب را با صدای دلنشین ندا پوریان بشنوید. 

درباره کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم

شاید در نگاه اول خواندن درمورد چگونه خواندن کاری بی‌اهمیت به نظر برسد. از نظر بعضی افراد، کتاب خواندن چیزی جز باز کردن صفحات، خواندن آنها و در نهایت بستن کتاب نیست. برای آنها پاسخ به این سؤال مهم که «چه کتابی مناسب من است» اهمیتی ندارد. هر چه دم دست بود. هر که پیشنهاد داد.

اما واقعاً ملاک انتخاب کتاب برای افرادی که علاقه‌مند به مطالعه‌اند چیست؟ وقتی وارد کتاب‌فروشی‌می‌شوند باید سراغ کدام قفسه‌ها بروند؟ از روی عنوان انتخاب کنند، اندازه صفحات، قیمت یا طرح روی جلد؟ اگر همین‌طور سر در گم پیش بروند بعید نیست به سرعت علاقه خود را به مطالعه از دست بدهند.

کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم به این افراد کمک می‌کند تا مرحله به مرحله به سمت انتخاب‌های درست پیش روند. این کتاب راهنمای آنها در مسیری خواهد شد که در انتها به لذت خواندن می‌رسند.

نویسنده در مرحله اول از شما می‌پرسد چرا تمایل به کتاب خواندن دارید؟ به چه موضوعاتی علاقه‌مندید؟ بهترین کار برای رسیدن به انتخاب درست این است که انتظارات و اهداف‌تان را مشخص کنید. از خودتان بپرسید می‌خواهید بعد از مطالعه چه چیزی به دست آورید؟

این سؤالات شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند، اما هرکدام چراغی است که بر سر راه مطالعه درست، و درک بهتر روشن می‌کنید. کتاب از شما می‌خواهد همان‌طور که با احترام به نظرات و پیشنهادات اطرافیان و آشنایان برای خرید کتاب گوش می‌کنید، سر آخر خودتان تصمیم بگیرید و با توجه به علاقه‌تان انتخاب کنید.

ممکن است کتابی از دید فردی بسیار جذاب و خواندنی به نظر برسد، اما از نظر شخص دیگری کسل‌کننده باشد. این‌جاست که تفاوت دیدگاه و علاقه اشخاص مشخص می‌شود.

کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم مهارت‌‌های مختلفی برای یک مطالعه دلچسب در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید برای بعضی کتاب‌ها، البته به جز رمان و داستان، به بررسی اجمالی بپردازید و متوجه شوید در کتاب چه خبر است. شاید به شعر علاقه‌مند باشید، یا دلتان بخواهد کلی مقاله بخوانید؛ و البته شاید دوست داشته باشید راهی برای آشتی با کتاب‌های درسی پیدا کنید.

شندین این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم را به همه آن‌هایی که عشق و علاقه به خواندن در وجودشان است، اما هنوز نمی‌دانند چطور باید شروع کنند توصیه می‌کنیم. همچنین افرادی که با ورود به کتابخانه‌ها سردرگم می‌شوند و شاید تا به حال چندین بار تجربه خرید ناموفق کتاب داشته‌اند و افرادی که می‌خواهند بهترین انتخاب‌ها در سبد خریدشان وجود داشته باشد و از خواندن لذت ببرند.

چرا باید کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم را بشنویم؟

برای این‌که با دنیای کتاب‌خوانی از راه درست و اصولی آشنا شویم، علایق خود را بشناسیم و در مسیر لذت بردن از خواندن قدم برداریم باید کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم را بشنویم. روش صحیح خواندن کتاب‌های مختلف را بیاموزیم. این کتاب صوتی راهنمای بسیار خوبی برای افرادی است که تازه می‌خواهند با دنیای کتاب‌خوانی آشنا شوند. اولین قدم همیشه مهم است. اگر با کمک و راهنمایی درست برداشته شود، نتیجه‌ای عالی و دلچسب خواهد داشت؛ و چه نتیجه‌ای از این بهتر که یک کتاب‌خوان حرفه‌ای به دنیا اضافه خواهد شد.

درباره گروه نویسندگان هاو کن یو (how canu):

هاو کن یو وب‌سایتی است که با هدف تولید محتوای آموزشی ساخته شده است. شعار این وب‌سایت: «رشد، موفقیت، پیشرفت» است. این گروه در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه محتوای اختصاصی آموزشی در زمینه‌های ارتقای فردی، روابط اجتماعی، روانشناسی، سبک زندگی و... شروع به کار کرد.

وارد سایت که می‌شوید با حجم بسیار بالای موضوعات مواجه خواهید شد. این‌جا جواب تقریباً همه چیز را پیدا خواهید کرد. پاسخ به انواع «چگونه‌»ها در اختیارتان قرار دارد. حتی آنهایی که شاید تصورش را نکنید. از «چگونه یک دوچرخه خوب بخریم؟» تا «چگونه با رئیس خود صحبت کنیم؟» همه چیز برای دریافت آموزش‌های جذاب مهیاست. هاو کن یو به شما اطمینان می‌دهد که محتوای تولیدی‌اش کاملاً معتبر است. گاهی (با ذکر نام و منبع) از محتوای خارجی استفاده و آنها را ترجمه می‌کند. برخی مواقع نیز محتوای اختصاصی خود را تهیه و ارائه می‌کند. این گروه هدف اصلی خود را پاسخ دادن و برطرف کردن نیازهای افرادی می‌داند که در مسیر موفقیت، رشد و پیشرفت قرار دارند.

بخش از کتاب چگونه کتاب بخوانیم

کتاب خواندن پلی است به دنیایی دیگر، دنیایی از واقعیت‌ها و تخیلات. همه‌چیز بستگی به انتخاب و دنیای مورد علاقه‌تان دارد. آگاهی، دید متفاوت، تقویت ذهن و مغز و باز کردن درهای جدید از جمله موارد بی‌شمار تاثیر کتاب بر روی خواننده‌ی کتاب است. در کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم به شما اموزش خواهیم داد که چگونه می‌توانید کتاب خواندن را شروع کنید.

چرا تمایل به کتاب خواندن دارید؟ این روزها نوع کتاب‌ها و همچنین مطالعه‌ی آن‌ها دستخوش تغییر شده است. تکنولوژِی بیشترین نقش را در این تغییرات داشته است. حال این تغییرات در جهت مثبت بوده است یا منفی؟ 

نظرات کاربران

sajad
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

این اولا که کتاب نیست یه مقاله دوازده دقیقه ای ، ثانیا : افتضاحه و اصلا ارزش گوش کردن نداره.

ابوذر حسینی
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

سلام خدایش این مقاله رو باید رایگان در اختیار بزارید . درواقع چیز خاصی نداشت و کمکی نمیکرد

کاربر ۳۰۳۲۳۶۳
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

عالی بود

Habib roshan
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

بی ربط و افتضاح

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان