دانلود کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم اثر امیر موچانی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم

کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم، با ترجمه‌ای از امیر موچانی، در خصوص راه و روش مدیریت زمان، استفاده‌ی حداکثری از زمانی که داریم و برنامه‌ریزی صحیح برای انجام فعالیت‌هایمان است.

نسخه صوتی کتاب چگونه زمان خود را مدیریت کنیم با صدای زیبا و دلنشین ندا پوریان در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم

همه‌ی ما ممکن است بارها درباره‌ی مدیریت زمان شنیده باشیم. احتمالا دفعاتی پیش آمده که سعی کرده‌ایم با برنامه‌ریزی صحیح از مدت زمانی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم. بارها نیز برنامه‌ریزی‌هایمان با شکست روبه‌رو شده است و نتوانسته‌ایم آنطور که می‌خواهیم و آنطور که باید و شاید از زمانمان استفاده کرده باشیم. همه‌ی کارها به دقیقه‌ی آخر موکول شده‌اند و ما نیز با کمبود وقت مجبور به رسیدگی شدیم. اما دلیل این عدم موفقیت چیست؟ عدم برنامه‌ریزی؟ یا آشنا نبودن با اصول مدیریت زمان؟

در کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم روش‌ها و اصولی را می‌آموزیم که برای مدیریت صحیح زمان به آن نیاز داریم. با مطالعه‌ی کتاب چگونه زمان خود را مدیریت کنیم یاد می‌گیریم چطور برنامه‌ریزی کنیم؟ برنامه‌هایی که نیاز نیست برای رسیدن به آن‎ها، تمام کارهایمان را کنسل کنیم. 

کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم برای تمام افرادی که دوست دارند مدیریت زمان را یاد بگیرند، کتابی کاربردی خواهد بود. کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم می‌تواند توجه افرادی که همیشه مشغول انجام چندین کار مختلف به صورت همزمان هستند را هم به خود جلب کند. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم

مدیریت زمان به نوعی توانایی برنامه‌ریزی . سازمان‌دهی برای اختصاص دادن زمان به فعالیت‌ها و کارهای مختلف است. بدون برنامه‌ریزی جدا از اینکه چند ساعت در روز برای کارهای خود فرصت دارید، به مشکل خواهید خورد. احتمالا در گذشته این مبحث آنقدر برای شما مهم بوده که در برخی از مراحل زندگی به کلاس‌هی مدیریت زمان مراجعه کرده‌اید. درباره‌ی آن کتاب خوانده‌اید و سعی کرده‌اید از یک اپلیکیشن برای سازماندهی، تعیین اولویت و برنامه‌ریزی روز خود استفاده کنید. اما چگونه از آموخته‌های خود برای مدیریت زمان بهره ببریم؟

پاسخ ساده است: تمام چیزهایی که تا کنون درباره‌ی مدیریت زمان خوانده‌اید و آموخته‌اید، زیر سوال خواهند رفت اگر به چند توصیه‌ی مهم توجه نکنید...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان