دانلود کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

معرفی کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

کتابچه صوتی ۴۸ قانون قدرت چکیده‌ای از مطالب کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین، نویسنده آمریکایی کتاب‌های انگیزشی درباره قدرت است.

درباره کتاب ۴۸ قانون قدرت

رابرت گِرین در ۴۸ قانون قدرت به قوانینی می‌پردازد که معتقد است برای کسب قدرت و حفظ آن ضروری است. داستان‌های تاریخی و واقعی او از مردمان قدرتمند یا افرادی که قدرت‌شان را از دست داده‌اند، شاهدی بر مدعایش است.

رابرت گِرین در این کتاب، هریک از قوانین را بصورت جداگانه مورد بحث قرار می‌دهد. او همچنین عوامل کلیدی در هر قانون و آن‌چه آن‌ها از نقطه‌نظر روانشناسی شکل می‌دهد را بررسی می‌کند.

کلید قدرت، توانایی قضاوت در این‌باره است که چه کسی می‌تواند منافع شما را در هر شرایطی حفظ کند. دوستان را برای روابط دوستانه حفظ کنید، اما با افراد بااستعداد و شایسته کارکنید. کنترل دیگران بازی خطرناکی است. زمانی که فرد متوجه شود با وی بازی شده، کنترل او سخت و سخت‌تر می‌شود.

هرگز بحث و جدل نکنید. نباید در اجتماعِ افراد درباره‌ی چیزی بحث کرد؛ تنها باید نتایج آنرا ارائه داد.قدرت حاصل از اثبات ایده‌تان باعث می‌شود تا رقیبان حالت دفاعی به خود نگیرند و به راحتی نظر شما را بپذیرند. آنها را از نظر لفظی و قواعدطبیعی به این باور برسانید که مقصود شما به‌مراتب از بحث و جدل قوی‌تر است.

افراد خوشبخت را بشناسید و با آن‌ها ارتباط نزدیکی برقرار کنید و افراد بدبخت را نیز شناسایی کنید و از آن‌ها دوری کنید. بدبختی معمولاً پیامد جهل و نادانی است و افرادی که از آن رنج می‌برند، چیزی بدتر از سرایتِ بدبختی با خود ندارند.هرگز در را برروی بدبخت‌ها باز نکنید، با این کار بدبخت‌های بیشتری را وارد می‌کنید.

شنیدن کتابچه صوتی ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل ۴۸ قانون قدرت را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده امریکایی به خاطر کتاب‌هایی که درباره قدرت، استراتژی و وسوسه نوشته، معروف است. او شش کتاب پرفروش بین‌المللی دارد. ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰، تسلط و قوانین طبیعت انسانی.

رابرت ۶۰ ساله در یک خانواده یهودی متولد شده و در لوس‌آنجلس بزرگ شده است، در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و ویسکانسین - مدیسون هم درس خوانده است. گرین قبل از پرداختنش به نویسندگی حدود ۸۰ شغل را تجربه کرده بود.

بخش هایی از کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت (کتابچه)

قانون اول: هرگز از رئیس‌تان پیشی نگیرید

اجازه دهید افراد بالاتر از شما در حوزهٔ اختیارشان احساس راحتی و امنیت داشته باشند.‌ تلاش در جهت شناساندن خود یا نشان‌دادن "نقاط قوت‌تان" به آن‌ها، هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. اگر این‌گونه عمل کنید، به ضررتان خواهد شد.‌ با ایجاد این حسِ راحتی در آن‌ها، تضمین می‌شود که هیچ کاری درجهت ناامنی‌شان انجام نمی‌دهید.

اگر متوجه شدید که رئیس‌تان در وظیفهٔ محول‌شده به شما اشتباهی کرده است. به او نزدیک می‌شوید و به اطلاعش می‌رسانید که احتمالاً پی به خطایی برده‌اید.‌ به او بگویید که می‌دانید سرش شلوغ بوده است و خواسته‌اید از ماموریتی که تمام‌شده به نظر می‌آمده، مطمئن شوید.

زمان سرپیچی از قانون: در شرایطی که به‌یقین، قدرت فرد در حال افول است؛ پیشی‌گرفتن از او احتمالاً به شما قدرتی می‌دهد تا از او جلوتر باشید.

قانون دوم: هرگز بیش از اندازه به دوستان اعتماد نکنید: استفاده از دشمنان را بیاموزید

دوستان، بسیار مستعد حسدورزی‌اند. آن‌ها با نقاط قوت و ضعف شما آشنایی دارند، از این‌رو در موقعیت مناسب‌تری برای ادارهٔ شما قرار دارند. آن‌ها اغلب با شما احساس راحتی می‌کنند، بنابراین سروکار داشتن با آن‌ها احتمال بروز مشکل را بیشتر خواهد کرد؛ در مقابل، امکان آنکه دشمن به شما کمک کند بیشتر از دوست است، زیرا دشمنان چیزهای بیشتری دارند که بخواهند به شما اثبات کنند.

"انسان‌ها، بیشتر آماده تلافی بدی هستند تا جبران محبت، زیرا قدردانی و حق‌شناسی، مشمولِ مسئولیت می‌شود ولی انتقام، نوعی لذت‌جویی است."

- تاسیتوس (Tacitus)، (زاده ۵۵ قبل از میلاد-درگذشته ۱۲۰ قبل از میلاد)

بنابراین، کلید قدرت، توانایی قضاوت در این‌باره است که چه کسی می‌تواند منافع شما را در هر شرایطی حفظ کند.‌ دوستان را برای روابط دوستانه حفظ کنید، اما با افراد بااستعداد و شایسته کارکنید.

قانون سوم: مقاصدتان را پنهان کنید

اهداف و خواسته‌هایتان را با دیگران در میان نگذارید. آنها احتمالا شروع به خرابکاری، ترساندن یا دخالت در برنامه‌هایتان خواهند کرد؛ اغلب به شکلی ناخودآگاه این کار را می‌کنند. ممکن است انرژی منفی خود را به زندگی شما وارد کرده و شما را متزلزل سازند. زمانی که مقاصدتان پنهان بماند، همچون رازی در شخصیت‌تان حفظ می‌شود. همچنین احترام دیگران به شما را هم حفظ می‌کند. ما اغلب به ناشناخته‌ها احترام می‌گذاریم."احساس نزدیکی، معمولاً حقارت به بار می‌آورد."

" حقیقتاً صداقت ابزاری کُند است و به‌جای بریدن، خون‌آلود می‌کند.‌ احتمالاً رفتار صادقانهٔ شما دیگران را آزرده خواهد کرد.‌ بهتر است که کلمات خود را حساب‌شده به‌کار ببرید، مطلبی به آنها بگویید که خوشایندشان باشد تا آنکه حقایق خشن و تلخی را بر زبان بیاورید. مهم‌تر آنکه، با صحبت دربارهٔ اهداف‌تان، خود را برای آنها قابل پیش‌بینی و شناخته‌شده می‌کنید و دیگر امکان آن وجود ندارد که به شما احترام گذاشته یا از شما بترسند و فردی که نتواند این احساسات را برانگیزد، قدرت در او متمرکز نخواهد شد."

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد