دانلود و خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین ترجمه طاهره مهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب ۴۸ قانون قدرت

معرفی کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتابچه ۴۸ قانون قدرت چکیده‌ای از مطالب کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین، نویسنده آمریکایی کتاب‌های انگیزشی درباره قدرت است.

درباره کتاب ۴۸ قانون قدرت

رابرت گِرین در ۴۸ قانون قدرت به قوانینی می‌پردازد که معتقد است برای کسب قدرت و حفظ آن ضروری است. داستان‌های تاریخی و واقعی او از مردمان قدرتمند یا افرادی که قدرت‌شان را از دست داده‌اند، شاهدی بر مدعایش است.

رابرت گِرین در این کتاب، هریک از قوانین را بصورت جداگانه مورد بحث قرار می‌دهد. او همچنین عوامل کلیدی در هر قانون و آن‌چه آن‌ها از نقطه‌نظر روانشناسی شکل می‌دهد را بررسی می‌کند.

کلید قدرت، توانایی قضاوت در این‌باره است که چه کسی می‌تواند منافع شما را در هر شرایطی حفظ کند. دوستان را برای روابط دوستانه حفظ کنید، اما با افراد بااستعداد و شایسته کارکنید. کنترل دیگران بازی خطرناکی است. زمانی که فرد متوجه شود با وی بازی شده، کنترل او سخت و سخت‌تر می‌شود.

هرگز بحث و جدل نکنید. نباید در اجتماعِ افراد درباره‌ی چیزی بحث کرد؛ تنها باید نتایج آنرا ارائه داد.قدرت حاصل از اثبات ایده‌تان باعث می‌شود تا رقیبان حالت دفاعی به خود نگیرند و به راحتی نظر شما را بپذیرند. آنها را از نظر لفظی و قواعدطبیعی به این باور برسانید که مقصود شما به‌مراتب از بحث و جدل قوی‌تر است.

افراد خوشبخت را بشناسید و با آن‌ها ارتباط نزدیکی برقرار کنید و افراد بدبخت را نیز شناسایی کنید و از آن‌ها دوری کنید. بدبختی معمولاً پیامد جهل و نادانی است و افرادی که از آن رنج می‌برند، چیزی بدتر از سرایتِ بدبختی با خود ندارند.هرگز در را برروی بدبخت‌ها باز نکنید، با این کار بدبخت‌های بیشتری را وارد می‌کنید.

 خواندن کتابچه ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل ۴۸ قانون قدرت را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده امریکایی به خاطر کتاب‌هایی که درباره قدرت، استراتژی و وسوسه نوشته، معروف است. او شش کتاب پرفروش بین‌المللی دارد. ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰، تسلط و قوانین طبیعت انسانی.

رابرت ۶۰ ساله در یک خانواده یهودی متولد شده و در لوس‌آنجلس بزرگ شده است، در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و ویسکانسین - مدیسون هم درس خوانده است. گرین قبل از پرداختنش به نویسندگی حدود ۸۰ شغل را تجربه کرده بود.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه