دانلود کتاب صوتی دوست نابغه‌ی من با صدای ملیحه رحمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوست نابغه‌ی من اثر اِلنا فرانته

دانلود و خرید کتاب صوتی دوست نابغه‌ی من

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دوست نابغه‌ی من

در کتاب صوتی دوست نابغه من داستان بلندی از النا فرانته، یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ایتالیا می‌شنوید. رمان مسحورکننده و پربار دوست نابغه من، دوستی‌ای را تصویر می‌کند که با تمام چالش‌ها و فرازونشیبش عمری به درازا می‌کشد. این کتاب اولین کتاب از مجموعه چهارگانه ناپلی النا فرانته است. فرانته در جریان این چهار کتاب حال و هوای شهر ناپل و ایتالیا را در کنار ماجراها و روابط انسانی پیچیده به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب صوتی دوست نابغه من

داستان کتاب صوتی دوست نابغه من از این قرار است که لی‌لا و النا دو دوست صمیمی هستند که از دوران ابتدایی با هم دوست شده‌اند. در دوران نوجوانی و در فضای بعد از جنگ جهانی دوم ایتالیا شرایط ادامه تحصیل این دو نوجوان دچار پیچیدگی هایی می‌شود و لی‌لا مجبور می‌شود مدرسه را رها کند تا در مغازه کفاشی پدر کار کند. النا اما با حمایت معلمش موفق به ادامه تحصیل می‌شود. رابطه این دو دوست تا دوران میانسالی دنبال می‌شود تا این که یک اتفاق غیرمنتظره این رابطه عمیق را با چالشی جدی روبه‌رو می‌کند. چالش بحران هویت.

نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۵ دوست نابغه من را یکی از ده رمان برتبر دنیا معرفی کرده است.

شنیدن کتاب دوست نابغه من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به داستان‌هایی درباره رشد آدم‌ها و روابط عاطفی، دوستانه و احساسات و اتفاقات زندگی آدم‌ها علاقه دارید از خواندن داستان فرانته لذت خواهید برد.

درباره النا فرانته

النا فرانته نام مستعار نویسنده این کتاب است. رسانه‌ها او را نویسنده‌ای منزوی دانسته‌اند که ترجیح می‌دهد نامش فاش نشود. او مصاحبه‌های رودررو را نمی‌پذیرد و تاکنون نیز عکسی از وی منتشر نشده‌است. تنها اطلاعات درباره زندگی فرانته که خودش منتشر کرده، سال تولدش، ۱۹۴۳ و ملیتش است. همین زندگی و هویت رازگونه فرانته، او را به یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ایتالیا تبدیل کرده است. او در مصاحبه‌ای ایمیلی درباره خودش گفته است هویتش را برای این پنهان می‌کند که از نگرانی‌های شهرت در امان باشد و داستان‌هایش استقلال و هویت خود را بیش از پیش به نمایش بگذارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد