دانلود کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت اثر نیک ویجیک

دانلود و خرید کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت

معرفی کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت

کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت نوشته نیک ووی چیک  ۱۹۸۲، سخنران انگیزشی استرالیایی است. که با ترجمه سمانه فلاح و با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است. نیک ووی چیک که به طور مادرزاد دست و پا ندارد، توانسته با کوشش فراوان زندگی مطلوبی داشته باشد و بر این اساس، الهام‌بخش بسیاری بوده است.

درباره کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت

موفقیت چیزی نیست که از آغاز همراه فرد باشد می‌توانید با تلاش و زحمت آن را به‌دست بیاورید. افراد ویژگی‌های جسمی و روحی متفاوت دارند معلولیت‌های جسمی و روحی هم نمی‌تواند انسان را از رسیدن به موفقیت باز دارد فقط کافی است اراده کنید تا به آن برسید.

شنیدن کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هرجای دنیا هستید و هر موقعیتی که دارید مهم‌ نیست با این کتاب می‌توانید موفق باشید و پیشرفت کنید.

بخش‌هایی از کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت

«من نیک وویِ چیک هستم. تقریباً حدود بیست‌‌وهفت سال پیش بدون اینکه پایین‌‌تنه‌‌ای داشته باشم، به دنیا آمده‌‌ام. اگرچه روزها و سال‌‌های اول عمرم را با بی‌‌خبری از نقص عضوی که داشته‌‌ام، با شادمانی زندگی کردم، اما در دوران نوجوانی و جوانی متوجه شدم که از چه اندام‌‌های حیاتی بدنم محروم هستم. بااین وجود تصمیم گرفتم که به جاهای مختلف دنیا سفر کنم و به جای محدودکردن خود با نداشته‌‌هایم، با ایمان، آرزوها، عشق، جرات و جسارت تمامی مردم دنیا آشنا شوم. در این کتاب من تمامی تجربیاتم را در اختیار شما می‌‌گذارم.

البته اگر شما این بندۀ حقیر و ناچیز را قابل بدانید که بخواهید گوشه‌‌ای بنشینید و به حرف‌هایی که از دل‌‌خسته‌‌ام بیرون می‌‌آید، گوش دهید. درواقع اگر مرا بپذیرید به شما یاد می‌‌دهم که چگونه می‌‌توان بر تمامی مشکلات و دشواری‌‌های ریز و درشت زندگی غلبه کرد. فقط کافی است زندگی را یک شوخی احساس کنید و آن را آسان بگیرید.»

نظرات کاربران

Meisam Cheraghi
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

جالب و انگیزه بخش هستش ولی بعضی جاهاش خیلی حرفهای تکرای ی میزنه.

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان