دانلود کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما اثر المر لئونارد

دانلود و خرید کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

قطار سه و ده دقیقه یوما مجموعه داستانی از المر لئونارد، نویسنده امریکایی معاصر است. داستان‌های این مجموعه در غرب آمریکا می گذرند و فضاهایی مشابه فیلم‌های وسترن دارند. 

درباره کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه به یوما

سکوت و تنهایی در دشت‌ها، بخش‌های زیادی از ماجراهای کتاب را تشکیل می‌دهد. لئونارد در این کتاب داستان آدم‌هایی را تعریف می‌کند که دنیاهای خاص خود را دارند. او در توصیف حوادث و جزئیات مربوط به آنها بسیار استادانه عمل کرده است و ما با خواندن این داستان‌ها دقیقا می توانیم فضاهای آثار وسترن را با اسب‌ها و تفنگ‌ها و زمین‌های خاکی تصور کنیم.

داستان اصلی این مجموعه قطار سه‌وده دقیقه به یوما است که درون‌مایه آن شجاعت و احساس تعهد است. بر اساس این داستان تا به حال دو فیلم ساخته شده است. یکی در سال ۱۹۵۷ و دیگری در سال ۲۰۰۷ که هردو مورد استقبال منتقدان و مخاطبان بوده‌اند. 

شنیدن کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه به یوما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه خارجی به ویژه داستان‌های آمریکایی 

درباره المر لئونارد

المر لئونارد در سال ۱۹۲۵ متولد شد. این رمان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی از دهه ۵۰ داستان‌هایش را به دست چاپ سپرد. داستان‌های لئونارد بیشتر در ژانر وسترن نوشته شده‌اند اما چند تریلر جنایی هم دارد که تبدیل به فیلم شده‌اند. سال بلو، مارتین امیس و استیون کینگ، نوشته‌های او را تحسین کرده و پاتریشیا کورنول، از او به عنوان یکی از چهره‌های واقعی ادبیات جنایی یاد کرده است.

لئونارد ژانر وسترن و جنایی را از سطح داستان‌های عامه پسند فراتر برد و نشان داد که این داستان‌ها هم می‌توانند ارزش‌های ادبی داشته‌باشند و به اندازه رمان‌های فلسفی یا روشنفکرانه مهم باشند. او نویسنده‌ای بود که ریتم نوشتنش  را با ریتم موسیقی جاز مقایسه کرده‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان