دانلود کتاب صوتی داغلار قیزی با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داغلار قیزی اثر بهمن وخشور

دانلود و خرید کتاب صوتی داغلار قیزی

معرفی کتاب صوتی داغلار قیزی

کتاب صوتی داغلار قیزی که با صدای بهمن وخشور روایت شده است یکی از قصه‌های فولکلور مردم آذربایجان است که آوای چیروک به زبان ترکی آن را منتشر کرده است. رمان این اثر سال ۱۳۶۸ به قلم مهرداد کاویان پور چاپ شده است. 

درباره کتاب صوتی داغلار قیزی

این کتاب داستان زندگی جوانی ست که در کودکی در یکی از روستاهای آذربایجان (نزدیک ارومیه) زندگی می کرده و از همان کودکی عاشق دخترعمویش می‌شود، اما دست بر قضا مجبور می‌شود برای ادامه تحصیل به شهر برود و این جدایی سال ها طول می‌کشد و اتفاقاتی که در شهر برایش می‌افتد به ناچار نمی‌تواند به زادگاهش و پیش عشق‌اش برگردد، اما پس از گذشت سال‌ها در خلال اتفاقاتی آن دو به‌هم می‌رسند.

شنیدن کتاب صوتی داغلار قیزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به جوانان و کسانی که به داستان ها و رمان های عاشقانه علاقمند هستند توصیه می شود. 

بخش‌هایی از کتاب صوتی داغلار قیزی

اوچ گون ، اوچ گئجه طویون ادامه سی و ارایدی، کند اهلی شادلیق و خوشلوق الیردیلر . جوانلار گولشیر دیلر ، بعضیلری آت چاپیردیردیلار. گولشنلرین زورباسی نجارعسگرله قولی چماق حیدر ایدی که چوخ بتردن گولشیردیلر ، تماشاچیلار اونلارین اطرافین آلیب و تشویق ائلیردیلر . قولی چماق حیدرکشتی توتماق فنی بلد ایدی .اما نجار عسگرین زوری چوخ ایدی ، تماشاچیلارین هره سی بیر سوز دئییردی ، بیری سسلیردی جانم نجار عسگر ، قئچ آت - قئچ آت. او بیری سسلیردی : اده گیر پاچاسی آراسینا . رشید دئییردی : جانم قولی چماق، چماقیوی نشان وئرگورک ، آل باشیوا ووریئره 

نظرات کاربران

کاربر 6911577
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

گوزلدی

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۸,۹۰۰
۱۰%
تومان