دانلود کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا اثر سارا افراز

دانلود و خرید کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا

معرفی کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا

کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا مجموعه داستان‌هایی از ادیت نسبیت، نویسنده مشهور کتاب بچه‌های راه‌آهن است که بارها و بارها مورد اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته است. در این کتاب به دنیایی سفر می‌کنیم که نویسنده سال‌ها پیش ساخته است و شنیدنش تجربه‌ای متفاوت برایمان رقم می‌زند. 

این اثر را با ترجمه سارا افراز و صدای هوتن شاطری پور و شهره روحی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا

قشنگترین داستان های دنیا، اثری از ادیت نسبیت است. نویسنده‌ای که با نوشتن کتاب مشهور بچه های راه آهن مشهور شد. 

داستان، ماجرای زندگی روبرتا، پیتر و فیلیس است که همراه پدر و مادرشان زندگی خوبی دارند. آن‌ها در خانه‌ای زیبا زندگی می‌کنند. پدر و مادر مهربانشان همیشه آماده‌ کمک و بازی با فرزندانشان هستند. اما روزی اتفاقی عجیب می‌افتد. پدرشان همراه با دو مرد که درست روز تولد پیتر به خانه آن‌ها آمده‌اند، می‌رود و زندگی بچه‌ها از این رو به آن رو می‌شود؛ آن‌ها مجبور می‌شوند خانه زیبایشان را به همراه تمام وسایل گرانقیمتش بفروشند. با پیشخدمت‌ها خداحافظی کنند و به روستایی در اطراف لندن بروند. خانه جدید آن‌ها در کنار یک ایستگاه راه آهن قرار دارد و بچه‌ها هر روز نزدیک ایستگاه قطار می‌روند و برای مسافران قطار دست تکان می‌دهند. اما کم کم متوجه می‌شوند چه چیزی سبب شده تا زندگی زیبایشان، این چنین تغییر کند.

کتاب صوتی قشنگترین داستان های دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قشنگترین داستان های دنیا را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. این اثر داستانی فوق‌العاده دارد که شنیدنش تجربه جذابی برای تمام علاقه‌مندان به آثار کلاسیک دنیا می‌سازد.

درباره ادیت نسبیت 

ای. نسبیت با نام کامل ادیت نسبیت بلاند در سال ۱۸۵۸ لندن متولد شد. او ۴ سال بیشتر نداشت که پدرش را از دست داد و با پنج برادر و خواهر تنی و ناتنی‌اش زندگی کرد. در دوران نوجوانی همراه با خانواده‌اش مدتی را در کشورهای مختلف مانند آلمان، فرانسه و اسپانیا زندگی کرد اما در ۱۷سالگی به لندن برگشت و یک سال بعد با هیوبرت بلاند ازدواج کرد. 

ادیت نسبیت سعی کرد تا از راه نوشتن کسب درآمد کند و به همین دلیل مدتی برای مطبوعات بزرگسالان مقاله می‌نوشت اما بعد به نوشتن برای کودکان و نوجوانان روی آورد. او عناصری مثل تخیل و مفاهیمی مانند فقر را در آثارش وارد کرد و همین او را به یکی از پیشگامان ادبیات کودک و نوجوان تبدیل کرد. بیش از ۴۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشت که بچه‌های راه‌آهن و ماجرای جویندگان گنج از مشهورترین آن‌ها است. 

درباره هوتن شاطری پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت. 

درباره شهره روحی 

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند، می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان