دانلود کتاب صوتی برج سکوت (کتاب اول) با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برج سکوت (کتاب اول) اثر حمیدرضا منائی

دانلود و خرید کتاب صوتی برج سکوت (کتاب اول)

معرفی کتاب صوتی برج سکوت (کتاب اول)

جلد اول کتاب صوتی برج سکوت، با نام نمایش مرگ، داستان طولانی حمیدرضا منائی در سه جلد است که در قالب داستانی گیرا و تکان‌دهنده به موضوع اعتیاد پرداخته است. نسخه صوتی کتاب برج سکوت محصول انتشارات نیستان است. 

درباره‌ی کتاب صوتی برج سکوت 

کتاب صوتی برج سکوت، داستانی بلند نوشته شده در سه جلد است که به موضوعی پرداخته است که تا به حال کمتر نویسنده‌ای به سراغ آن رفته است. برج سکوت روایتی تکان‌دهنده از ساختارهای زیستی بخشی از ضعیف‌ترین و در معرض آسیب‌ترین طبقه اجتماع؛ معتادان را روایت می‌کند که از چند منظر قابل توجه است. نوع روایت کتاب، همانطور که گویی اثری مستند را بیان می‌کند که البته به قواعد داستان نویسی نیز پایبند است به مساله اعتیاد در تمام اقشار جامعه، از دانشجویان و ثروتمندان گرفته تا قشر فقیر جامعه، می‌پردازد. اما لحن بیان وقایع نصیحت‌گونه نیستند و این حس که مخاطب باید شاهد رخداد دراماتیکی باشد را منتقل نمی‌کنند. نکته‌ی جالب توجه دیگر درباره‌ی کتاب برج سکوت این است که نویسنده، حمیدرضا منائی در حالی دست به روایت از پدیده شوم اعتیاد در بستر زیستی چند انسان زده است که این داستان با شروع بسیار جذاب، فلاش‌بک‌های دقیق و صحنه‌های تکان‌دهنده متعدد خود، ساعت‌ها مخاطبش را در جای خود میخکوب کرده و به دنبال کردن شرح زندگی راوی تشویق می‌کند.

کتاب صوتی برج سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی برج سکوت، برای افرادی که دوست دارند، داستان‌هایی جدید و بدیع از موضوعی کمتر روایت شده بخوانند، مناسب است. 

جملاتی از کتاب صوتی برج سکوت

چهارنفر در مستراحی یک در یک. با دکمه‌های باز و زیپ‌های پایین. بدون در. بدون حجاب. مستراح که نه، روی تخته را با کاسه پوشانده‌اند. از آفتابه و شلنگ آب خبری نیست. تا بخواهی پر نور. میان راهروهایی پر از آدم که پرروها و چشم‌دریده‌هایشان سرک می‌کشند و دید می‌زنند. هر چهار نفر رو به دیوار ایستاده‌ایم و پیرمردی در میانمان. روی کار ما نظارت می‌کند. مثل گرگ مواظب است کسی تقلب نکند. خون یا چیز دیگری نزند قاطی شاشش برای رد گم کنی.

باید بشاشیم توی ظرف‌هایی که صد سی‌سی گنجایش دارند. از یک استکان معمولی کمی بزرگتر. دستکم باید نصف ظرف پر شود. یکی از یاروها لودگی می‌کند.

«حاجی جون، اگر شاشمون بیشتر از ظرف بود چیکار کنیم؟»

«بکش بالا تف کن!»


نظرات کاربران

سینا
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

متری شیشو نیمیه برای خودش....

میثم رشیدی مهرآبادی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

داستان روان و پرکشش این رمان، هر خواننده ای را مجذوب خود می کند

Massoud
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

مطمئن باشید که با خواندن چند صفحه نمیتوانید کتاب را زمین بگذارید، شاهکاری کم‌نظیر، حامد فعال هم که دیگه غوغایی کرده در این روایتگری.

M
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

محشره محشرررررر

رسا
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

و بلاخره برج سکوت اونایی که جزءازکل رو خوندن حتماً متوجه میشن که این کتاب نمونه ایرانی اون کتاب از لحاظ محتواست. اما از بابت نگارش جزءاز کل داستانی خطیست و برج سکوت با پرتابه های زمان نوشته شده. کتابی خاکستری با

- بیشتر
atta
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

خیلی عالیه مخصوصا واسه کسایی که تاوان های معتاد شدن رو از نزدیک دیدن خیلی ملموس تره

mahaaa
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

جذاب ،پرکشش ، با اجرایی درخشان

raha
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

پی دی افش نیست؟

Feri
۱۴۰۲/۰۳/۱۰

عالی بود. حیف که تمام شد... لطفا کتابهای دیگر این نویسنده را روایت کنید. ممنون

الهام
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

عالیییییی👌❤

زمان

۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۳۰۰
تومان