دانلود کتاب صوتی شاهزاده و گدا با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهزاده و گدا

نویسنده:مارک تواین
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شاهزاده و گدا

کتاب صوتی شاهزاده و گدا، ماجرای یک روز جا به جایی زندگی ادوارد ولیعهد انگلستان و تام پسر فقیری است که بسیار شبیه ادوارد است. مارک تواین نویسنده‌ی داستان مشهور شاهزاده و گدا است که از روی آن فیلم‌ها و انیمیشن‌های بسیاری ساخته‌اند و مرضیه خسروی آن را به فارسی ترجمه کرده است. انتشارات صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت این کتاب را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی شاهزاده و گدا 

مارک تواین در کتاب شاهزاده و گدا، زندگی ادوارد ولیعهد انگلستان را بیان می‌کند که روزی با پسر فقیری به نام تام که بسیار شبیهش است آشنا می‌شود. ادوارد و تام تصمیم می‌گیرند تا یک روز جایشان را با هم عوض کنند و به این ترتیب تام، لباس‌های شاهزاده را می‌پوشد و ادوارد لباس‌های تام را. اما در این داستان، موضوع فقط جا به جایی و تجربه‌های عجیبی که ادوارد از زندگی فقیرانه و تام از زندگی و فرمانروایی در قصر می‌سازد نمی‌پردازد. بلکه از فساد درباره می‌گوید و فسادی که مردم به علت فقر به آن دچار شدند.

کتاب شاهزاده و گدا بارها توسط مترجمان مختلف، مانند محمد قاضی و کیومرث پارسای به فارسی ترجمه شده و ناشران مختلفی آن را چاپ کرده‌اند. 

کتاب صوتی شاهزاد و گدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی شاهزاده و گدا، برای نوجوانان جذاب است. اما از آن‌جایی که این اثر یکی از بزرگترین آثار نوشته شده قرن نوزدهم است، برای بزرگسالان نیز شنیدنی و دلچسب است.

درباره‌ی مارک تواین

ساموئل لنگهورن کلمنز، که او را بیشتر با نام هنری مارک تواین می‌شناسیم، نویسنده‌ی آمریکایی است. ویلیام فاکنر او را پدر ادبیات آمریکا می‌داند. مارک تواین در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدا متولد شده و در ۲۱ آپریل ۱۹۱۰ از دنیا رفت. او آثار بسیاری را نوشته است که همه به زبان‌های مختلف دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده‌اند و مهم‌ترین آن‌ها ماجراهای تام سایر، جزیره‌ی گنج و  ماجرای هاکلبری فین است.

جملاتی از کتاب صوتی شاهزاده و گدا

در شهر قدیمی لندن و در یک روز پاییزی ربع دوم قرن شانزدهم، پسری در خانواده‌ای فقیر با نام خانوادگی کانتی به دنیا آمد. خانواده‌ای که او را نمی‌خواستند. در همان روز کودک انگلیسی دیگری در خانواده‌ای ثروتمند با نام خانوادگی تودور به دنیا آمد. خانواده‌ای که مشتاق به دنیا آمدنش بود و تمام انگلستان هم.

مردم انگلستان چنان مشتاق و آرزومند به دنیا آمدن وی بودند و آنقدر به درگاه خداوند دعا کرده بودند که حالا که به دنیا آمده بود نزدیک بود از شدت خوشحالی دیوانه شوند. کسانی که مختصر آشنایی با هم داشتند، همدیگر را در آغوش می‌گرفتند، روبوسی و از خوشحالی گریه می‌کردند. همه مردم اعم از بالا و پایین، فقیر و غنی با برپایی جشن می‌رقصیدند و آواز می‌خواندند و بسیار مهربان شده بودند. این قضیه چندین شب و روز ادامه داشت... 



معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

elena
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

کتاب بسیار عالی است به همه دوستان پیشنهاد می کنم

morteza
۱۳۹۸/۱۱/۰۳

khobe

زمان

۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان