دانلود کتاب صوتی به انجام رساندن کارها با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به انجام رساندن کارها اثر دیوید آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

نویسنده:دیوید آلن
گوینده:اعظم حبیبی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

کتاب به انجام رساندن کارها از دیوید آلن، از سیستم مشهور بهره‌وری او برای کسانی که هم‌زمان به انجام چندین پروژه مشغولند، می‌گوید. انتشارات نوین کتاب گویا، ناشر این کتاب است.

درباره‌ی کتاب به انجام رساندن کارها

در کتاب به انجام رساندن کارها، با تفکر نتیجه گرا آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چطور اقدامات بعدی در همه برنامه ریزیها با هر شکل و اندازه ای را تعریف کنیم. دیوید آلن در کتابش، به انجام رساندن کارها، به ما می‌آموزد که هدف بسازیم و مشخص کنیم اقدام بعدی که ما را به هدفمان نزدیک می‌کند، چیست؟ راه و روش و متدی که در کتاب به انجام رساندن کارها یاد می‌گیریم این چنین است:

اگر وظایف را آنقدر کوچک کنیم که در مدت زمان کوتاهی انجام شوند، نبود وقت یا کمبود انگیزه، مانعی برای پیشرفت در انجام کار نمی‌شوند. این رویکرد کمک می‌کند تا قدم به قدم به رسیدن به هدف نزدیک‌تر شویم و از استرس نیز رها باشیم. این متد انجام کار قدم بعدی را آنقدر آسان و قابل دسترس می‌کند که هرگز به تعویقش نمی‌اندازید. 

کتاب به انجام رساندن کارها را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم 

کتاب به انجام رساندن کارها برای علاقه مندان به بهره‌وری و کسانی که می‌خواهند ضمن حفظ آرامش، اثر بخشی زندگی و کارشان را بالا ببرند، کاربردی و خواندنی است.

درباره‌ی دیوید آلن

دیوید آلن، نویسنده، بیزنس من و مشاور آمریکایی است. او کتاب‌های بسیاری در زمینه موفقیت در زندگی و کار تالیف کرده است که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. مانند: تکنیک‌های مدیریت زمان بر اساس متد GTD. آماده برای هر کاری و به انجام رساندن کارها

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد