دانلود کتاب صوتی رویاها با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویاها اثر کارل گوستاو  یونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی رویاها

معرفی کتاب صوتی رویاها


کتاب رویاها اثری از کارل گوستاو یونگ فیلسوف و روان‌پزشک اهل سوئیس است.

این کتاب را ابوالقاسم اسماعیل‌پور به فارسی ترجمه کرده و نشر قطره آن را چاپ کرده است. انتشارات آوانامه نسخه صوتی این اثر را برای شنوندگان، منتشر کرده است.  

درباره‌ی کتاب رویاها

کارل گوستاو یونگ در سال ۱۹۵۴، زمانی که هفتاد و نه سال داشت، نوشت: در طول سالیان دراز، هر ساله حدود ۲۰۰۰ خواب و رؤیا را تحلیل کرده‌ام، پس تجربهٔ خاصی در این مورد به دست آورده‌ام. 

کتاب رویاها شامل سه بخش است: رویاها و روان‌کاوی، رویاها و نیروی روانی و کاربرد عملی تحلیلی رویا. یونگ رویا را لازمه قطعی برای فرایند تجزیه و تحلیل می‌داند. بنابراین این کتاب برای برای یونگ مانند ادعانامه‌ی مهمی در روانشناسی رویاست. یونگ به هنگام بحث درباره‌ی رویا، مباحثی بی‌نظیر و غنی از عرفان، دین، فرهنگ و نمادشناسی پیش می‌کشد و مرجعی قابل تامل برای آنانی است که به روانشناسی تحلیلی یونگ، درک و تحلیل رویاها و ارتباط رویاها با نمادها و مفاهیم باستانی بشر علاقه‌مندند.

کتاب رویاها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب رویاها برای افرادی که به خواندن کتاب‌های روان‌شناسی علاقه دارند و همچنین به تحلیل رویاهایی که می‌بینند عادت دارند و یا دوست دارند در این زمینه بیشتر بدانند، مفید، کاربردی و دلچسب است.

درباره‌ی کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ در سال ۱۸۷۵ متولد شد. او را به سبب فعالیت‌هایش در روانشناسی و ارائهٔ نظریاتی تحت عنوان روان‌شناسی تحلیلی می‌شناسند. ابداع بسیاری از اصطلاحات روان‌شناسی مانند ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، پرسونا، عقده‌ها، آنیما و آنیموس، درونگرایی و برونگرایی از کارهای یونگ است. برخی معتقدند که هرچه فروید ناگفته گذاشته، یونگ تکمیل کرده‌است. یونگ در سال ۱۹۶۱ از دنیا رفت.

جملاتی از کتاب رویاها

رویاها ساختاری روانی دارند که با دیگر درونه‌های خودآگاهی متفاوتند. زیرا تا آنجا که می‌توان از شکل و معنای آن‌ها داوری کرد، آن‌ها نمایانگر مداومت تحول نمونه‌وار درونه‌های خود آگاه نیستند. قاعدتا رویاها به صورت اجزای یک پارچه‌ی زندگی خودآگاه روانی ما ظاهر نمی‌شوند. و تا حدودی بیگانه و ظاهرا به گونه‌ی پدیده‌های اتفاقی به نظر می‌رسند...

معرفی نویسنده
عکس کارل گوستاو  یونگ
کارل گوستاو یونگ

کارل یونگ، با نام کامل کارل گوستاو یونگ (زاده‌ی ۲۶ جولای ۱۸۷۵، کسویل، سوئیس – درگذشته در ۶ ژوئن ۱۹۶۱، کوسناخت، سوئیس)، روان‌شناس و روان‌پزشک سوئیسی بود که روان‌شناسی تحلیلی را پایه‌گذاری کرد. یونگ مفاهیم شخصیت برونگرا و درونگرا، کهن‌الگوها و ناخودآگاه جمعی را نیز مطرح کرد و توسعه داد. آثار یونگ در عرصه‌های روان‌پزشکی، مطالعات دینی، ادبیات و زمینه‌های مرتبط با آن‌ها، در سراسر جهان تأثیرگذار بوده است.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

واقعیت در دل رویا در عصر حاضر که علم روانشناسی و زیر شاخه‌های آن توجه علاقه‌مندان بسیاری به خود جلب کرده است، ناشران و مولفان در صدد برآوردن نیاز مخاطبان خود برآمده‌اند. در این میان آثار روانشناسانی چون یونگ طرفداران بی‌شماری

- بیشتر
آرمان میرزاخانی
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

با اینکه واقعا کتابهای روانشناسی مخصوصا یونگ رو دوست دارم ترجمه بد آقای ابوالقاسم اسماعیل پور در این کتاب و همچنین کتاب ضمیر پنهان جلوی متمرکز شدن بر مفهوم مطالب رو میگیره و باید چند بار با تکرار خوند یا

- بیشتر
novelist
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

🎯ترجمه مشکل داره من عاشق خوندن کتابهای اصیل روانشناسی هستم و چند اثر از فروید خوندم که بسیار سخت فهم بود. این کتاب اولین اثری هست که از یونگ خوندم با اینکه قبلا چیزایی درباره تفکراتش و اختلافاتش با فروید میدونستم،

- بیشتر
Thorayaism
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

این نریشن اصلا مناسب یک کتاب روانشناسی نیست. انگار رمانی از بالزاک می خونه😐

ashkan295
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

کتاب تا اندازه‌ای برای من نامفهوم بود. نمی‌دانم شاید خیلی تخصصی بود یا مشکل از ترجمه یا متن اصلی کتاب بود. اما در کل یونگ از بزرگترین اندیشمندان جهان است و دوست دارم آثار دیگر او را بخوانم.

مارگارت پِن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

لطفا نسخه ی غیر صوتی رو هم بذارید ممنونم

مرگ بر ظالم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

آشغال بود لطفا پولم رو پس بدهید لطفااااا

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان