دانلود کتاب صوتی آفرت با صدای صفا آقاجانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آفرت اثر ناهید قادری

دانلود و خرید کتاب صوتی آفرت

نویسنده:ناهید قادری
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آفرت

کتاب صوتی آفرت، ماجرایی عاشقانه و انقلابی است از زندگی دختری که در خانه‌ یک سرهنگ خدمت می‌کند و از روزهای انقلاب می‌گوید. ناهید قادری برای نوشتن رمان آفرت به عنوان نامزد دریافت جایزه بخش «رمان آزاد» هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور معرفی شد. نسخه صوتی این اثر محصول انتشارات سوره مهر است. 

درباره‌ی کتاب صوتی آفرت

آفرت یک ماجرای انقلابی و یک داستان عاشقانه است. فرنگیس دختری است که در روزهای انقلاب در خانه‌ی یک سرهنگ خدمت می‎کند و از شور انقلاب و  حس و حال آن روزها در شهر کرمانشاه برایمان می‌گوید. دختری که به اصرار دختر سرهنگ تا دبیرستان هم درس خوانده و در فکرش هزاران چیز، مثل ازدواج چرخ می‌زند. آفرت در زبان لری به معنی دختر است. 

کتاب صوتی آفرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران داستان‌ و رمان از نویسندگان ایرانی، کتاب صوتی آفرت را دلچسب می‌یابند. اگر به داستان‌هایی با حال و هوای انقلاب علاقه دارید، از کتاب صوتی آفرت لذت خواهید برد. 

درباره‌ی ناهید قادری

ناهید قادری با نام کامل ناهید قادری حاجی آبادی نویسنده توانای کرمانشاهی است. او متولدمرداد ماه سال شصت است و تحصیلاتش را در رشته زبان و ادبیات فارسی تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است.

جملاتی از کتاب صوتی آفرت

دستم یخ زده. سوز یرد هوا می‌پیچد در ریه‌هایم و سرفه‌ام می‌گیرد. چادر گلگلی را که دا، آن دفعه، موقع رفتن از آبادی، با شور و شوق ته بقچه‌ام گذاشته، پوشیدم. خانم آقا زیاد از چادر پوشیدنم خوشش نمی‌آد. می‌گوید: «فناتیکین.» از صدقه سری کتاب‌های شیلا، دختر سرهنگ که هر سال پر و پیمان ان‌ها را به من می‌دهد و با سماجت خانم آقا را مجبور می‌کند که بگذارد آخر سالی بروم امتحان بدهم، تا آخر دبیرستان پیش رفتم.

کوچه‌های فردوسی و باغ‌های اطراف سرا، توی این سرما خوف به دل آدم می‌اندازد. سگ‌های ولگرد کوچه هم چند وقتی است که از سرما جان به در نبرده‌اند. توی کوچه خشک می‌شوند و از سرما می‌افتند. مجبورم هر روز صبح، اینهمه راه را تا در طویله بروم تا به خرید مهمانی‌های پر و پیمان خانم آقا و خرید لوازم آرایش برای غر و غمزه و چسان فسان‌شان! 

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۹۵۶۹۲
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

خیلی کلیشه ایی، داستان تکراری با وقایع اغراق آمیز، واقعا حیف وقت

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۳۰%
تومان