دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو با صدای ژوبین دارابیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:راوی‌نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

در این کتاب گویا ،دارن هاردی به شما می‌گوید که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی‌کردن آینده‌تان دارید، این برنامه برای شماست. «هر وقت از من درباره‌ی مهارت شماره‌ی یک برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند، فوری جواب می‌دهم: توانایی برای مشخص‌کردن، پی‌گیری‌کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ. اصول تعیین هدف را وقتی فقط ۱۸ سال داشتم، یاد گرفتم. یک هدف دست‌نیافتنی برای رسیدن به درآمدی شش رقمی قبل از روز تولد ۱۹سالگی‌ام در نظر گرفتم (وقتی هنوز دانشگاه می‌رفتم). به آن هدف رسیدم. بعد، یک هدف برای رسیدن به درآمد یک میلیون دلار در سال تا پنج سال بعد مشخص کردم. به آن هم رسیدم. بعد، یک هدف تعیین کردم که فقط تا سه سال بعد (۲۷ سالگی) چندین میلیون دلار ثروت داشته باشم و در شرکت خودم سالی ۵۰ میلیون دلار درآمدم باشد. به این هدف هم رسیدم! گفتن ندارد که یکی از بزرگ‌ترین معتقدان به هدف‌گذاری‌ در تئوری و عمل هستم. یک دلیل وجود دارد که چرا هدف‌گذاری برای اغلب مردم، خیلی جواب نمی‌دهد. رسیدن به هدف، فقط نوشتن لیست آرزوها نیست. مثل نوشتن لیست کریسمس نیست که امیدوار باشید وقتی فردایش از خواب بیدار می‌شوید، بابانوئل آن‌ها را آورده باشد. این‌طوری کار نمی‌کند. یک فرآیند تخصصی برای فهمیدن چیزی که واقعا می‌خواهید و چیزی که برای‌تان مهم است، وجود دارد؛ ولی علاوه بر آن، طراحی یک برنامه‌ی عملی هم احتیاج است تا شما را برای مدت زمان کافی، باانگیزه و مسوولیت‌پذیر نگه دارد تا به ثمر رسیدن رویاها و اهداف‌تان را ببینید. در بیست سال از زندگی‌ام حریصانه مطالعه کردم، تمرین کردم و فرآیند طراحی را هر سال بهینه کردم تا از سال قبل‌اش بهتر شود و بشود بهترین برنامه‌ی سالیانه. می‌دانم که کار می‌کند و حالا با شما به اشتراک می‌گذارم‌اش. حالا این فرمول را در دستان‌تان نگه داشته‌اید؛ بهترین چیزی که تا حالا یادگرفته‌ام و ثابت شده که برای رسیدن به هدف‌های بزرگ، دور از ذهن و جاه‌طلبانه جواب می‌دهد.»
معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

hamed
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

کتاب عالی، سبک گویندگی مزخرف! کارگردان صوتی، و گوینده (علیرغم صدای خوبشون)، متاسفانه گویش کتاب رو با دوبله یک سخرانی اشتباه گرفتن!!! همین موضوع باعث انحراف تمرکز شنوده از مفاهیم مطالب کتاب به سمت حس پشت گویش شده.

faezeh_davarii
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

باوجود اینکه دوستان گفته بودن گویندگی خوب نیست ، ولی من حسابی لذت بردم از سبک گویندگی انگار دارن هاردی خودش داره صحبت میکنه..

کامبیز شایان
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

این کتاب تاکیدش روی برنامه ریزی سالانه ، ماهانه و هفتگی هست ، البته برنامه ریزی به سبک خودش

A.m.A
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

😨 حیف کتابی به این خوبی

محمد
۱۳۹۸/۰۲/۲۳

واقعا خیلی حیفه که کتابی به این خوبی ، با همچین گویندگی غیر قابل گوش دادن باشه ، واقعا دارم اذیت میشم وقتی گوش میدم ، نمیتونم تمومش کنم :(

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان