دانلود کتاب صوتی قانون جذب ثروت و رفاه با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون جذب ثروت و رفاه اثر حسین موفق

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب ثروت و رفاه

معرفی کتاب صوتی قانون جذب ثروت و رفاه

.

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.

در کتاب‌های مقدس، متون باستانی، نظریه‌های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است. به راستی چطور فکر انسان می‌تواند شرایطش را تعیین کند؟

ذهن انسان مدام در حال تفکر است. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان می‌شود. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن می شوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند. اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی‌هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن می‌شود مثبت خواهند بود و برعکس.

اما چطور می‌توانیم یکبار برای همیشه بر روی افکارمان کنترل داشته باشیم؟ چطور می‌توانیم فرکانس های ارتعاشات ذهنی‌مان را کنترل کنیم؟ چه روش‌هایی می‌توانیم برای جذب پول و ثروت با کمک ارتعاشات حاصل از افکارمان جذب کنیم؟ چطور بدون آنکه ازین پس نگران پول باشیم ،پول خودبه خود وارد زندگی‌مان شود؟ چطور نه‌تنها پول بلکه هرآنچه را بخواهیم با ۵ روش ساده وارد زندگیمان کنیم؟

جواب تمامی این سوالات را در این کتاب صوتی می‌شنوید. این مقاله یکبار برای همیشه نگرشتان را عوض می‌کند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر می‌دهد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.

جهان هستی فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمی‌داند. اکثر افراد هنگام تصویرسازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده می‌کنند، از تجربیات گذشته‌شان، از احساسات فعلی شان…

این غلط است شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویرسازی کنید، تخیل کنید. دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل می‌شود پاسخ می‌دهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمی‌داند.

پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که می‌سازید لذت ببرید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد