دانلود کتاب صوتی ای اف تی و درآمد بیشتر با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ای اف تی و درآمد بیشتر اثر فرهاد فروغمند

دانلود و خرید کتاب صوتی ای اف تی و درآمد بیشتر

نویسنده:کارول لوک
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ای اف تی و درآمد بیشتر

دکتر کارول لوک در کتاب «ای اف تی و درآمد بیشتر» روش‌ها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد تا با بکارگیری آنها در زندگی به درآمد بیشتری برسید.

ای اف تی (Emotional Freedom Technique) یا ضربه تراپی و رهاسازی احساسات، روشی برای بازنمایی احساسات سرکوب شده و پرداختن به آن‌ها است. گاهی اوقات آن را طب سوزنی روحی یا طب سوزنی بدون سوزن می‌نامند. در این روش بر برخی نقاط مورد استفاده در طب سوزنی و طب فشاری با سر انگشتان ضرباتی زده می‌شود و همزمان فرد بر روی مشکل خود تمرکز می‌نماید و گاهی هم کلمات و جملاتی بر زبان می‌آورد که به تمرکز بیشتر کمک می‌کنند. دکتر کارول لوک در این کتاب صوتی از چگونگی به‌کارگیری تکنیک‌های ای اف تی برای بدست آوردن درآمد بیشتر سخن گفته است.

«توانگری را چگونه معنی می‌کنید؟ آیا فقط به پول ربط دارد؟

از نظر من توانگری نوعی رفتار یا حالتی از آگاهی است که وقتی فعال گردد پول، روابط، لذت و سلامتی را که به دنبالش بودید برایتان به ارمغان می آورد. توانگری از نظر لوی به معنی وفور، زیادی یا بیش از نیاز است.

برخی افراد به دنبال پول فراوان هستند عده دیگر هم فراوانی در روابط می‌خواهند لذا موضوع به پول محدود نمی‌شود از این لغت می‌توان در مواردی مثل سلامتی، عشق، روابط و شادی نیز استفاده کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد