دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ زینب شاکر است. الهه پرسون گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ راهنمایی کاربردی درباره‌ٔ نحوه‌ٔ تغییر تدریجی عادت‌‌های روزمره.

درباره کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی (Atomic habits) راهنمایی کاربردی درباره‌ٔ نحوه‌ٔ تغییر تدریجی عادت‌‌های روزمره است. جیمز کلیر در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز با ترسیم قوانین کلی درباره‌ٔ عادت‌‌ها، راهکارهایی را برای سازمان‌‌دهی عادت‌‌های خوب در مقابل عادت‌‌های بد ارائه داده است. ویژگی این کتاب آموزشی و انگیزشی، تأکید بر روی تغییر تدریجی و مستمر عادت‌‌های انسانی است. نویسنده باور دارد که نقطه‌ٔ آغازین، تغییرات یک‌درصدی عادات در هر روز است. این کتاب صوتی در تلاش است تا اثباتی بر این مصراع معروف «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» باشد و نشان دهد که تغییرات کوچک، نتایج قابل توجه به بار می‌آورند. کتاب صوتی «عادت‌های اتمی» روشی ساده اما عملی و اثبات‌شده را به شما معرفی کرده است تا به‌وسیلهٔ آن بتوانید از عادت‌های بد خود بگذرید و عادات خوب را جایگزین کنید. جیمز کلیر با کمک تحقیقات علمی و مثال‌هایی از زندگی واقعی نشان داده است که چطور عادت‌های مثبت ما هستند که ما را در مسیر موفقیت به جلو می‌برند و یا عادات منفیمان، ما را از رسیدن به هدف منع می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد. «ذهنیت برنده» کتاب دیگری از اوست.

بخشی از کتاب صوتی عادت های اتمی

«در کلیسا مردم تمایل دارند با زمزمه صحبت کنند. در یک خیابان تاریک مردم با احتیاط و سنجیده رفتار می‌کنند. به این ترتیب متداول‌ترین شکل تغییر، درونی نیست،‌ بلکه بیرونی است. ما توسط دنیای اطرافمان تغییر می‌کنیم. هر عادتی به موقعیتی که در آن هستید وابسته است. در سال 1936 روان‌شناس کرت لوییس سوال ساده‌ای مطرح کرد که بیانیه‌ی قدرتمندی محسوب می‌شد: رفتار تابعی از فرد در محیط‌هایی است که در آن حضور دارد. یا اف مساوی بی. طولی نکشید که معادله‌ی لوییس را در کسب‌وکار به آزمایش گذاشتند. در سال 1952 اقتصاددان هاکینگ استرن پدیده‌ای تحت عنوان پیشنهاد خرید ضربه‌ای را مطرح کرد.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان