دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

معرفی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک نوشتهٔ ویلیام کوپر و ترجمهٔ غزال بیگی است. محمد نظری گویندگی این کتاب صوتی در حوزهد روان‌شناسی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک شما را با مهارت‌هایی همچون دست‌کاری عاطفی پنهان، کنترل ذهن، روش‌های شستشوی ذهنی و تأثیرگذاری بر رفتار دیگران آشنا‌ می‌کند. ممکن است در فیلم‌ها یا کتاب‌ها، کلمات یا جملاتی مربوط به «تاریکی درون» به چشمتان خورده باشد. کتاب مقدس مسیحیان نیز در مورد «ذات گناهکار و شرور انسان» سخن گفته است. همه‌ٔ شما در طول زندگیتان با اشخاصی روبه‌رو شده‌اید که به نظرتان بیش از حد آرام و غیراجتماعی بوده‌اند؛ تنها به این دلیل که قادر به درک علت اعمال آن افراد نبوده‌اید و هضم رفتارشان در برابر سایر افراد برای شما دشوار بوده است. گاهی اوقات ممکن است که آن فرد، خود شما باشید. این مسئله بر خلاف آنچه اکنون ممکن است برایتان به نظر برسد، خبر شوکه کننده‌ای نیست.

روان‌شناسی تاریک شاخه‌ای از روان‌شناسی است که با کاوش در طبیعت انسان، این امکان را فراهم‌ می‌کند که افراد، اعمالی ارادی برای دفاع یا آسیب رساندن به هم‌نوعان خود بروز دهند. این کتاب صوتی بیانگر زاویه‌ای تاریک از علمی‌ است که به شدت در زندگی انسان‌ها تأثیرگذار بوده و عدم توجه به آن‌ می‌تواند زندگی عاملان و سوژه‌هایش را دچار تغییرات ناخواسته کند. به زبان ساده‌تر، با شناخت این علم‌ می‌توان افراد را مجاب، ترغیب و یا وادار به کاری کرد که خارج از خواست آزادانه و اراده‌ی خود به آن واداشته شده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 6862522
۱۴۰۳/۰۵/۲۸

با گوش دادن به این کتاب میتونی بازی های روانی رو تشخیص بدی و درگیرشون نشی و با مدیریت درست رابطه بازیچه ی دست دیگران نشید.سری اول گوش دادن ولی این سری میخوام گوش بدم‌و نت برداری کنم. کتاب فوق العاده

- بیشتر
Hamidreza
۱۴۰۳/۰۶/۰۵

کتابی فوق العاده خوب با گویندگی روان

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان