دانلود کتاب صوتی نبرد هنرمند با صدای هاجر رعنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نبرد هنرمند اثر استیون پرسفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی نبرد هنرمند

معرفی کتاب صوتی نبرد هنرمند

کتاب صوتی نبرد هنرمند اثری از استیون پرسفیلد برای تمام کسانی است که به آسانی مجذوب ایده‌ای می‌شوند ولی به همان سرعت هم دست از کار می‌کشند و از آن دلسرد می‌شوند، تا یاد بگیرند مسیر را با تمام سختی‌هایش طی کنند و دلسردی به خود راه ندهند!

نشر صوتی واوخوان نسخه صوتی این اثر را با ترجمه نوشین دیانتی و صدای هاجر رعنایی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نبرد هنرمند

نبرد هنرمند، به ما کمک می‌کند تا موانع را در هم بشکنیم و در نبرد خلاقیت درون پیروز شویم. اما چرا چنین چیزی برای ما مهم است؟ حتما برای شما هم پیش آمده که ایده فوق‌العاده‌ای به ذهنتان خطور کند و تصمیم بگیرید عملی‌اش کنید. این ایده می‌تواند هر چیزی باشد، از راه‌اندازی کسب و کار جدید گرفته تا راه انداختن یک موسسه خیریه. اما کمی که می‌گذرد، سختی‌های مسیر خودشان را یکی یکی نشان می‌دهند و شما را دلسرد می‌کنند! در حقیقت تمام این سختی‌ها باعث می‌شوند که ما در برابر کار جدید، مقاومت کنیم. 

مقاومت کردن، البته مسئله‌ای طبیعی است و طبعا بر تمام جنبه‌های زندگی ما هم تاثیر می‌گذارد اما مانعی بزرگ برای رسیدن ما به اهدافمان است. بخصوص مایی که برای رسیدن به اهداف بزرگ آفریده شدیم. اما چطور می‌توان در برابر این مسئله جهانی، ایستادگی کرد؟ 

غلبه بر حالت مقاومت، چیزی است که استیون پرسفیلد در کتاب نبرد هنرمند به ما می‌آموزد. او برای اینکار از انسان‌های بی‌شماری کمک گرفته است که در هر گوشه‌ای از تاریخ، موفق شدند تا با کمک هنرشان، تاثیری عظیم بر روی دنیا بگذارند. هنرمندان همگی می‌توانند از نیروهای معنوی کمک بگیرند بر مانع‌های مسیر غلبه کنند. در حقیقت باید در مسیری که قرار می‌گیریم، حرفه‌ای شویم و خودمان را وقف کارمان کنیم تا الهام و خلاقیت به کمکمان بشتابند و هنر واقعی، از پس پرده بیرون بیاید!

کتاب صوتی نبرد هنرمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی نبرد هنرمند، می‌تواند به تمام ما کمک کند تا بر موانعی که در مسیر خلاقیت سر راهمان قرار می‌گیرند، غلبه کنیم. 

درباره استیون پرسفیلد 

استیون پرسفیلد در سپتامبر سال ۱۹۴۳ به دنیا آمد. او در بندر اسپانیا متولد شد. پدرش در نیروی دریایی کار می‌کرد و خودش هم بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه دوک در سال ۱۹۶۵ به نیروی دریایی پیوست. اما علاوه بر این شغل، شغل‌های بسیار دیگری مانند تولیدکننده محتوای تبلیغاتی، معلم مدرسه، راننده تراکتور و تریلر، متصدی بار، کارمند میدان نفتی، کارمند بیمارستان روانی، میوه جمع کنی و فیلم‌نامه نویسی را تجربه کرد. 

اولین کتابی که از استیون پرسفیلد منتشر شد، «افسانه بگر ونس» نام داشت. این اثر در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و در سال ۲۰۰۰ فیلمی به همین نام توسط رابرت ردفورد ساخته شد. ویل اسمیت، چارلیز ترون و مت دیمون در این فیلم بازی کردند. او در سال ۱۹۹۸ رمان دیگری درباره اسپارت ها و نبرد ترموپیل به نام دروازه‌های آتش منتشر کرد. این اثر هم در آکادمی نظامی ایالات‌متحده، آکادمی نیروی دریایی ایالات‌متحده و مدرسه ابتدایی نیروی دریایی در کوآنتیکو به عنوان یکی از منابع درسی، مطالعه می‌شود. 

پرسفیلد مدتی را به عنوان یک بیخانمان در اتومبیلش زندگی می‌کرد. در این مدت او کتابی را به نام The War of Art (نبرد هنرمند) نوشت که شرح تلاش‌های برای موفقیت است. همچنین در سال ۲۰۱۲، پرسفیلد با همکاری شان کانین انتشارات کتاب سیاه ایرلندی را تاسیس کرد.

نظرات کاربران

مانا
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

متن کتاب را خواهانم

مریم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

ابتدا نسخه نمونه رو گوش کردم زیاد با راوی ارتباط نگرفتم ( البته نظر شخصی هست شاید فرد دیگری ازتباط بگیره) ؛ ولی از اونجایی که نسخه پی دی اف یا نمونه صوتی دیگری پیدا نکردم مجبور شدم همین نسخه

- بیشتر
AlalehE
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

موضوع کتاب واقعا جالبه. چیز واضحی که اکثر آدما باهاش درگیرن ولی به قدر کافی ازش آگاه نیستن. صدای گوینده خوبه ولی بعضی جاها اشتباهات فاحشی داره. ای کاش کتاب‌های صوتی قبل از پخش، یه دور چک بشن.

ندا
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

بنظرم ارزش خواندن دارد و خوانش آن بخوبی انجام شده

Leila samiei
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

سلام. بخش دوم قسمت اول پخش نمی شود

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان