دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی با صدای محبوبه سعیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی اثر جین سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

نویسنده:جین سینسرو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی نوشتهٔ جین سینسرو و ترجمهٔ نفیسه معتکف است. محبوبه سعیدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب *.

درباره کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی به‌شیوه‌ای طنزگونه کمک می‌کند تا قدرت درونی خود را کشف کنید و با کله‌خربودن به اهدافتان برسید. جین سینسرو در این کتاب صوتی به این نکته اشاره کرده است که ممکن است از بعضی لحظات زندگی خود رضایت نداشته باشید. او گفته است که برای رهایی از این وضعیت باید سعی کنید از «خواستن» به‌سوی «اراده و عزم راسخ» حرکت کنید. این نویسنده در این کتاب صوتی مسیری را که باید طی کنیم تا به این هدف برسیم، پیش روی ما قرار داده است. گفته شده است که اثر صوتی حاضر راهنمایی است برای مواجه‌شدن با خودشناسی و قدم‌گذاشتن در راه بهبود شخصیت و راهنمایی برای یافتن کودک درون و توجه به آن و در نهایت رسیدن به رسالت واقعی خود در این جهان هستی.

شنیدن کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

«وقتی تصمیم می‌گیری ثروتمند شوی باید پیه هر کاری را به تن خودت بمالی، به‌جز انجام کارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و به دور از وجدان. باید در مورد خودت خیلی سختگیری کنی چون نه‌تنها با نگرش جدیدت در کسب ثروت به رشد و کمال می‌رسی، باید با باورهای قدیمی ضمیر ناخودآگاهت هم که هرگز با آن روبه‌رو نشده‌ای، مبارزه کنی. هر نوع خللی که در اراده‌ات پیش بیاید به این معناست که فرصت‌های پیش رو را از دست می‌دهی و از مسیر موفقیت خارج می‌شوی. این شرایط به‌قدری سریع پیش می‌آید که خودت هم متوجه نمی‌شوی از کجا سیلی خورده‌ای.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۵۶,۰۰۰
۳۰%
تومان