دانلود کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد با صدای محبوبه سعیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

معرفی کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ نفیسه معتکف است. گویندگی این کتاب صوتی را محبوبه سعیدی انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد تأثیر قدرت راز و قانون جاذبه بر تحول و دگرگونی زندگی.

درباره کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد با زبانی قابل فهم دربارهٔ مراحل مختلف و چگونگی استفاده از قانون راز برای تحول زندگی شخصی صحبت کرده است. نویسنده در این کتاب صوتی، مراحل مختلف این کار را بیان کرده است. استفاده از این قانون سه مرحله بیشتر ندارد؛ باید درخواست کنید، باور داشته باشید که به خواسته‌تان خواهید رسید و سپس آن را دریافت کنید. راندا برن در قدم بعدی از راز صحبت کرده است. او به‌وسیلهٔ «راز» موفق شده به شادی و سلامتی برسد، شغل دلخواهش را پیدا کند، به ثروتی که می‌خواهد برسد و روابطش را طوری تغییر دهد که زندگی‌اش را سالم و سازنده کند. او در این کتاب صوتی مثال‌هایی از زندگی افراد موفق می‌آورد و با کمک این مثال‌ها به ما مسیر تغییر زندگی به‌وسیلهٔ راز را نشان می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» و «جادوی سپاسگزاری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. کتاب «راز» زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید. در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؛ هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار او بوده است.

بخشی از کتاب صوتی چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

«در سال ۲۰۰۶ که با راز آشنا شدم، زندگى زناشویى بدى داشتم و از ایده‌ى وجود عشق واقعى ناامید شده بودم. قاطعانه بر این باور بودم همه‌ى افرادى که مى‌شناسم و ادعا مى‌کنند که عاشق همسرشان هستند، در جمع این‌طور وانمود مى‌کنند اما درواقع احتمالاً حال‌وروز آن‌ها هم تا حدى مثل حال‌وروز من است.

من همیشه چنین احساسى نداشتم. در خانه‌اى سرشار از مهر و محبت بزرگ شده بودم. پدر و مادرم در تمام طول چهل‌ویک سال زندگى زناشویى‌شان بدون توجه به حضور دیگران به هم ابراز عشق مى‌کردند. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاى مادرى و پدرى‌ام هم وفادارترین زوج‌هایى بودند که در عمرم دیده بودم. اما خودم را متقاعد کرده بودم که در این دوره و زمانه چنین عشقى دیگر وجود ندارد. در مورد ازدواج من، باور این قضیه راحت‌تر از اقرار به آن بود.

بعد از تماشاى فیلم راز، فورى کتابش را هم خریدم و مصمم شدم که طرز فکرم را تغییر دهم. کم‌کم شروع کردم و هر روز به خودم خاطرنشان مى‌کردم که جنبه‌هاى مثبت هر چیزى را ببینم. دوباره نوشتن را شروع کردم. به‌دلیل تزلزل زندگى زناشویى‌ام نویسندگى را ول کرده بودم. قصه‌اى عاشقانه نوشتم؛ اول براى دل خودم. دلم مى‌خواست ببینم آیا مى‌توانم براى آنچه واقعا دلم مى‌خواهد، یعنی عشقى واقعى، دست به قلم ببرم و در این راستا خودم را متقاعد کنم که به‌هرحال در دنیا چنین چیزى وجود دارد؟»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

روانشناسی زرد 🤨

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان