دانلود کتاب صوتی قرنطینه با صدای مبینا چیت‌سازان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قرنطینه اثر جنیفر ای. نیلسن

دانلود و خرید کتاب صوتی قرنطینه

انتشارات:رمانو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قرنطینه

کتاب صوتی قرنطینه نوشتهٔ جنیفر ای. نیلسن و ترجمهٔ زهرا جیرانی است. مبینا چیت‌سازان گویندگی این داستان علمی - تخیلی صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قرنطینه

جنیفر ای. نیلسن در کتاب صوتی قرنطینه داستان سرزمینی را روایت کرده است که درگیر طاعونی مرگبار شده و مبتلایان آن را برای قرنطینه، به زندانی متروک در جزیره‌ٔ «اتیک» می‌برند. ماجرای کتاب صوتی حاضر از جایی شروع می‌شود که نگهبانان شهرنشین، «آنی»، دختری از مردمان رودخانه را که برای خوردن انگور به بالای درخت رفته و در آنجا گیر افتاده، به همراه دوست صمیمی‌اش «ویویل»، دستگیر می‌کنند تا از آن‌ها برای آزمایش طاعون استفاده کنند. آنی می‌داند که  او و دوستش به طاعون مبتلا نیستند، ولی این دستور فرماندار است که پنج نفر از کرم‌ها برای آزمایشات طاعون برده شوند. آنی از همان ابتدا به چنین دستوری شک می‌کند و سعی دارد تا به همراه ویویل، از زندان موقتی که برای مبتلایان در نظر گرفته شده بگریزد، ولی در این کار موفق نمی‌شود و ناچار او را نیز به جزیره‌ٔ اتیک می‌فرستند. چه ماجراهایی پیش روی آنی و دوستش است؟ بخوانید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی قرنطینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نواجوانانی که به خواندن داستان‌های علمی - تخیلی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قرنطینه

«صبح زود روز بعد، واردن براگ با دو فنجان چای جلوی در سلول ظاهر شد. معلوم بود که یکی برای من بود و یکی هم برای دلا. دلا پرسید: «واردن کجاست؟ مافوقت؟» چشم‌های براگ تغییر کرد و گفت: «واردن گاسل امروز صبح به دلیل سرپیچی از دستورات فرماندار برای تنبیه به کلونی برگشت.» حدس زدم دستور همان بود که پنج نفر از مردم رودخانه را ببرند، اما چیزی نگفتم. براگ احتمالاً نمی‌خواهد به او یادآوری شود که من مکالمه‌ی او و واردن گاسل را شنیده بودم. براگ فنجان‌ها را از میان میله‌ها هل داد و گفت: «این‌ها رو بردارید.» پرسیدم: «صبحانه است؟» چون دیشب شام نخورده بودم گرسنه بودم. اما به نظر می‌رسید که دلا بیشتر می‌دانست. لیوان‌ها را بو کرد و گفت: «این آزمایشه؟ فکر می‌کردم دردناک‌تر باشه.» براگ گفت: «این آزمایش قدیمیه. به من اعتماد کنید. ترجیح می‌دین الان باهام همکاری کنید یا با روشی که قبلاً انجام می‌دادیم روبه‌رو بشین؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان