دانلود کتاب صوتی نقطه کور با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقطه کور اثر ماه‌زرین ‌آر. بناجی

دانلود و خرید کتاب صوتی نقطه کور

معرفی کتاب صوتی نقطه کور

کتاب صوتی نقطه کور نوشتهٔ ماه‌زرین ‌آر. بناجی و آنتونی‌جی. گرین‌والد و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. کامبیز خلیلی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب با خوانندهٔ خود از جهت‌گیری‌های ناشناختهٔ ذهن سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی نقطه کور

همان‌طور که شبکیهٔ چشم انسان دارای یک نقطهٔ کور است که در آن هیچ سلول گیرنده‌ای وجود ندارد، ذهن انسان هم نقطه‌ٔ کوری دارد که ماه‌زرین ‌آر. بناجی و آنتونی‌جی. گرین‌والد در کتاب صوتی نقطه کور به آن پرداخته‌اند. نقطه‌ٔ کور ذهن انسان دربردارندهٔ سوگیری‌های پنهانی است و با نقطهٔ کور بینایی نقطهٔ مشترک دارد. همان‌طوری که بیماران دچار کوربینی به‍گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار شیء مورد نظر را می‌بینند، سوگیری‌های پنهان ذهن هم بدون اینکه از نقش آن‌ها آگاه باشیم، رفتارهای ما را هدایت و تنظیم می‌کنند.

کتاب صوتی «نقطهٔ کور» سوگیری‌های پنهانی ذهن را به خواننده معرفی می‌کند و به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا نقطه‌های کور سوگیری‌های پنهان به‌دلیل شواهد علمی بسیاری که چنین نتایجی را به دنبال دارند، از نظر بسیاری از دانشمندان باورپذیرند، اما متقاعد ساختن دیگران به سادگی امکان‌پذیر نیست. نویسندگان در این اثر صوتی نقطهٔ کور ذهن را توضیح داده‌اند و به تشریح علمی آن پرداخته‌اند تا همه بهتر بتوانند به هماهنگی میان ذهن و رفتار دست یابند. آفت‌های ذهنی، سایه‌های حقیقت، رده‌بندی انسانی، هزینه‌های پنهان کلیشه‌ها و... از مباحث این کتاب‌ هستند.

شنیدن کتاب صوتی نقطه کور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی و کسانی که می‌خواهند با کارکردهای ذهن انسان آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان