دانلود کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم با صدای اشکان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم

کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ مهشید گودرزی است. گویندگی این کتاب صوتی را اشکان فتولی انجام داده و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمایی برای داشتن یک زندگی آرام‌تر، آسان‌تر و منظم‌تر.

درباره کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم

کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم که راهنمایی برای داشتن یک زندگی آرام‌تر، آسان‌تر و منظم‌تر است، از ذن بودیسم، معماری مدرنیستی، صومعه‌ها، روان‌کاوی و اینکه چرا سه دوست خوب و چند وسیلهٔ ارزشمند کافی است، سخن گفته است. این کتاب صوتی با رویکردی روان‌شناختی شما را به‌سمت سادگی درونی نیز راهنمایی کرده است. ما برای مدتی طولانی است که در بهم‌ریختگی و سردرگمی بیش از حدی غرق شده‌ایم. یک زندگی ساده‌تر به ما کمک می‌کند تا وضعیت ایستا را تنظیم کنیم و بر روی آنچه واقعاً مهم است، تمرکز کنیم. همراه شوید با آرای آلن دوباتن.

شنیدن کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلن دوباتن

آلن دو باتن نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونی است که دغدغه‌اش نوشتن دربارهٔ زندگی روزمره به‌شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. آلن دوباتن در سال ۱۹۶۹ در شهر زوریخ سوئیس به دنیا آمده است. او مشغول مدیریت در مؤسسهٔ خود به نام «مدرسه‌ٔ زندگی» بوده است. این نویسنده به‌عنوان نویسنده‌ٔ فلسفه‌ٔ روزانه شناخته می‌شود. او درباره‌ٔ موضوعاتی می‌نویسد که هرروزه همه‌ٔ انسان‌ها با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ موضوعاتی مانند عشق، سفر، هنر، معماری و ادبیات. کتاب‌های آلن دوباتن به بیش از ۳۰ زبان دنیا از جمله پارسی ترجمه‌ شده‌اند. دوباتن دورهٔ دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد، ولی برای نوشتن کتاب‌های فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه‌کاره رها کرد. کتاب‌های «تسلی‌بخشی‌های فلسفه» و «هنر سیر و سفر» از کتاب‌های این نویسنده هستند. اولین کتاب آلن دوباتن به نام «جستارهایی در باب عشق» در سال ۱۹۹۳ زمانی که او ۲۴ سال داشت، منتشر شد. کتابی که بسیار زود در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و بیش از ۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

موضوعاتی که در «مدرسهٔ زندگی» تدریس می‌شوند متنوعند، اما همه‌ٔ این آموزش‌ها در راستای افزایش خودشناسی هستند؛ زیرا گردانندگان این مدرسه معتقدند تنها با خودشناسی است که می‌توانیم زندگی برتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. مجموعه‌ٔ آموزش‌های این مدرسه در ۶ دسته‌ٔ کلی تقسیم‌بندی می‌شود؛ خودشناسی، ارتباطات (Relationships)، کار، آرامش، رفتار‌های اجتماعی و فرهنگ و فراغت. نویسندگان و فیلسوفان باتجربه‌ای در این مؤسسه کار می‌کنند. باتوجه‌به تفاوتِ روش‌های یادگیری، مدرسه‌ٔ زندگی آلن دوباتن، آموزه‌ها یا محصولاتش را به روش‌های مختلفی مانند کتاب، کارگاه، ویدئو، جلسه‌ روانکاوی و... ارائه می‌کند. آلن دوباتن کتاب‌های بسیاری منتشر کرده است. از میان این آثار کتاب‌های «جستارهایی در باب عشق»، «معماری خوشبختی»، «شغل موردعلاقه»، «خودشناسی»، «تسلی‌بخشی‌های فلسفه»، «هنر سیر و سفر»، «اضطراب منزلت»، «دین برای خداناباوران»، «سیر عشق»، «آرامش»، «هنر همچون درمان» و تعدادی از کتاب‌های مدرسهٔ زندگی به فارسی ترجمه‌ شده‌اند و همه‌ٔ آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرار گرفته‌اند.

بخشی از کتاب صوتی چگونه ساده تر زندگی کنیم

«به چه تعداد دوست نیاز داریم؟ در دنیای مدرن امروزی از ما توقع دارند که دوستان زیادی داشته باشیم. زندگی اجتماعی پرمشغله و شلوغ به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی موفقیت محسوب می‌شود. گویی نیاز مبرم داریم که حداقل هر آخر هفته در یک دورهمی به بزرگی مراسم عروسی و یا ختم شرکت کنیم تا شاید به این ترتیب، آخر هفته‌ی پرکار و باحالی داشته باشیم. اما هنگامی که در جست‌وجوی سادگی و آرامش بیشتر هستیم، باید این سؤال ناآشنا را از خودمان بپرسیم: «دوستان به چه دردی می‌خورند؟!» این حرفمان بدبینانه نیست. نمی‌گوییم دوستی هیچ هدف و فایده‌ای ندارد فقط در کمال صبر و صداقت می‌پرسیم در ایدئال‌ترین حالت از وقت گذراندن با دوستانمان چه می‌خواهیم. اگر واقعاً نفهمیم دوستان به چه دردی می‌خورند، نمی‌توانیم مشخص کنیم به چه تعداد دوست نیاز داریم. حقیقت کلی این است: در هر زمینه‌ای هرچه آگاهی‌مان را از چیزی که برای به‌دست آوردنش در تلاش هستیم بالاتر ببریم، زندگی‌مان ساده‌تر و راحت‌تر می‌شود. بگذارید یک مثال بیاورم. تصور کنید در جنگلی هستیم و می‌خواهیم هیزم جمع کنیم. می‌توانیم هر تعداد هیزم که دلمان می‌خواهد جمع کنیم اما واقعاً چقدر هیزم لازم داریم؟ پاسخ آن به کاربردِ آن هیزم‌ها بستگی دارد. روشن کردن آتش برای پختنِ شام یا ساختنی سرپناهی برای شب؟ فقط با تبیین هدف است که می‌فهمید چه مقدار از هر چیزی لازم است.»

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان