دانلود رایگان کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین با صدای شیوا رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین اثر صفیه پرماس

دانلود و خرید کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین

نویسنده:صفیه پرماس
انتشارات:پلیس فتا
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین

کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین نوشتهٔ صفیه پرماس است. شیوا رضوی و پیمان قریب پناه گویندگی این کتاب شعر کودک صوتی را انجام داده‌اند و پلیس فتا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین

کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین اثری از صفیه پرماس و از مجموعه‌ٔ «ماجراهای افشین و دایی بروز» است. پرماس در این داستان، از کنجکاوی‌های تمام‌نشدنی و خرابکاری‌هایی می‌گوید که افشین با تلفن همراه دایی بروز به بار آورده است. امروزه تقریباً تمامی کودکان خواستار استفاده از گوشی‌های هوشمند والدین هستند و دوست دارند با آن‌ها بازی کنند، اما افراد بزرگسال باید این نکته را هم در نظر بگیرند که ممکن است کودک کنجکاوی کند و یا ناخواسته به بخش‌های دیگر تلفن همراه دسترسی پیدا کنند. صفیه پرماس، ‌در کتاب بازیگوشی‌های افشین که برای کودکان سروده است، تلاش کرده تا از طریق اشعار بامزه و کودکانه، مخاطبان را از این مسائل آگاه و موضوع بازی‌کردن کودکان با تلفن‌های هوشمند بزرگ‌ترها را مطرح کند. 

مجموعهٔ ماجراهای افشین و دایی بروز در قالب داستان‌های کودکانه به آسیب‌های اینترنت، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تلفن‌همراه برای کودکان پرداخته است. کتاب‌های این مجموعه در پروژهٔ صیانت از کودکان و خانواده در اینترنت به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجا تهیه شده‌اند. این مجموعه متعلق به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا «پلیس فتا» است و کلیه کتاب‌های منتشرشدهٔ آن با هدف افزایش سواد فضای مجازی در بین کاربران با حمایت پلیس فتا تهیه شده‌اند.

شعر کودک و نوجوان، شعری است که با تخیل و درک کودکان و نوجوانان تناسب داشته باشد و در یک جمله اینکه برای این گروه‌های سنی قابل‌فهم باشد. شعر دریافت‌های تازه‌ای به کودکان از جهان پیرامونشان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا از زاویه‌ای نو و با احساسات عالی به جهان بنگرند؛ در واقع شعر ارتباط کودکان را با جهان عمیق‌تر، عاطفی‌تر و دلچسب‌تر می‌کند. برخی معتقد هستند که شعر کودک و نوجوان در ایران که در آغاز دههٔ ۱۳۶۰ از رشد نسبتاً خوبی برخوردار بود، در سال‌های اخیر به ورطهٔ تکرار افتاده است. برخی نیز باور دارند که این گونهٔ شعری چنان در حیطه‌های زبانی، تخیل و موسیقی منحصربه‌فرد شده است که می‌توان آن را موج پنجم شعر ایران نامید. موج اول تا چهارم عبارتند از «سبک خراسانی»، «سبک عراقی»، «سبک هندی» و «شعر نیمایی»؛ زیرا شعر کودک و نوجوان تمام ویژگی‌های یک سبک مجزا را دارد. از شاعران معاصر که برای کودکان و نوجوانان سروده‌اند، می‌توان به «محمود کیانوش»، «پروین دولت‌آبادی»، «عباس یمینی‌شریف»، «مصطفی رحماندوست»، «شکوه قاسم‌نیا»، «ناصر کشاورز» و «افسانه شعبان‌نژاد» نام برد. شعرهای کودک و نوجوان معمولاً بر اساس گروه‌های سنی آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شود:

الف- خردسال/ پیش دبستانی

ب- کودک/ سال اول و دوم دبستان

ج- کودک/ سوم و چهارم و پنجم دبستان

د- نوجوان/ راهنمایی

ه- جوان/ دانشگاه به بالا

شنیدن کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به به کودکان و علاقه‌مندان به اشعار کودکانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بازیگوشی‌ های افشین

«پسر داریم قند و عسل، شاخه‌نبات شهد و شکر

پسر داریم خوش‌برورو، آقا و یک‌دونه و زر

پسر داریم افشین آقا، خوشگل و دوست‌داشتنیه

واسه همین یه وقتایی، کنجکاویاش گل می‌کنه

مثل یه آب جوش که هی، تو قوری غل‌غل می‌کنه

بله دیگه شیطونیاش، گهگاهی کار خرابیه

یه کار خرابی که نگو، دردسر حسابیه

یه دایی داره که باهاش، خیلی رفیق و جور شده

خودش می‌گه دایی برام، یه هدیۀ تولده»

نظرات کاربران

ثنا
۱۴۰۳/۰۳/۱۸

خیلی باحال بود

کاربر 8699177
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

خیلی خوب بود ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

کاربر ۲۲۲۱۸۶۰
۱۴۰۳/۰۳/۲۱

عالی بود

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان