دانلود کتاب صوتی برندهای ماموریت محور با صدای افروز هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برندهای ماموریت محور اثر میریام سیدیبه

دانلود و خرید کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

کتاب صوتی برندهای ماموریت محور نوشتهٔ میریام سیدیبه و ترجمهٔ نرگس قاسمی است. گویندگی این کتاب صوتی را افروز هاشمی انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ تجارت و بازاریابی.

درباره کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

این اثرِ حوزهٔ تجارت و بازاریابی برندهٔ جایزهٔ AXIOM در سال ۲۰۲۱ میلادی شده است. چگونه همزمان در تحقق تأثیرات اجتماعی و رشد کسب‌وکارمان موفق شویم؟ کتاب صوتی برندهای ماموریت محور کوشیده است به این پرسش پاسخ دهد. این کتاب صوتی برای تغییر مفهوم بازاریاب‌بودن و الهام‌بخشیدن به نسل جدید بازاریاب‌ها نوشته شده تا این افراد وارد میدان شوند و برای هدف اجتماعی رضایت بلندمدت خود و افزایش قدرت برندشان کار کنند. نویسنده با بیان شواهدی از مصاحبه‌ها و داستان‌های بیش از ۱۰۰ مدیرعامل رهبر فکری و مدیر برند، مدل جدیدی را ارائه کرده است که سازمان‌ها می‌توانند برای هدف‌گذاری در راهبرد رشد خود از آن پیروی کنند. میریام سیدیبه نشان داده است که چگونه می‌توان فاصلهٔ میان گفتهٔ برند و عمل برند را از بین برد. این نویسنده در کتاب «برندهای مأموریت‌محور» بر اهمیت خلق فرهنگ هدف‌محور تأکید کرده و نقش برندها در تحولات اجتماعی و مسئولیت کمپانی‌ها در مقابل مشکلات مصرف‌کنندگانشان را بازنمایانده است. این اثرِ حوزهٔ تجارت و بازاریابی برندهٔ جایزهٔ AXIOM در سال ۲۰۲۱ میلادی شده است.

شنیدن کتاب صوتی برندهای ماموریت محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ تجارت و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

«با وجود تمام پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، هنوز صدها میلیون نفر برای تأمین نیازهای اولیه‌ی زندگی‌شان مشکل دارند. سازمان ملل متحد هفده هدف توسعه‌ی پایدار را برای طیف وسیعی از مشکلات اجتماعی و زیست‌محیطی، از گرسنگی گرفته تا تغییرات اقلیمی، تعیین کرده است و بیشتر مردم از پیشرفت‌های دهه‌های اخیر در این زمینه‌ها راضی نیستند. ما باید سرعت‌مان را افزایش دهیم.

مشکل بهداشت نامناسب را در نظر بگیرید که در بخش قبل توضیح دادم. اگر می‌توانستیم تنها با فراهم‌کردن امکان دسترسی همه‌ی افراد به توالت مناسب، مشکلات بهداشتی را حل کنیم، آنگاه دولت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و غیرانتفاعی تاکنون توانسته بودند این مشکلات را کامل حل کنند. اما همان گونه که در بوروندی آموختم، فقط ساختن توالت کافی نیست. شما باید مردم را وادار کنید که توالت‌ها را تمیز و از آنها مراقبت و نگهداری کنند؛ زیرا مکان‌های آلوده و بدبو افراد را از خود دور می‌کند (به فصل یازدهم مراجعه کنید). باید روی زیرساخت سرمایه‌گذاری کنید، که به معنای تمیزکردن دوره‌ای تانکرها، راه‌اندازی سیستم‌های فاضلاب مخزنی یا (در حالت ایدئال) ساخت سیستم آب و فاضلاب تخصصی و کامل است. بدون این کارها، مردم دوباره از توالت‌ها استفاده نمی‌کنند، به روش‌های ناسالم قبلی خود بازمی‌گردند یا در مکانی که قرار است از آنها محافظت کند، بیمار می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان