دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) اثر استفان کاوی

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب)

نویسنده:استفان کاوی
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ استفان کاوی و ترجمهٔ پریسا قشقاییان است. گویندگی این کتاب صوتی را مهدی صفری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) اثری در حوزهٔ توسعهٔ فردی و خودیاری به قلم استفان کاوی (نویسنده، تاجر و سخنران فقید آمریکایی) است. این کتاب، روش نهادینه‌‌کردن عادت‌های بنیادین برای یک زندگی موفق و شاد را شرح داده است. روش این اثر صوتی با آموزه‌های سطحی و کم‌مایه نسبتی ندارد؛ چراکه نویسنده‌اش رمز موفقیت مردمان مؤثر را در عادات بنیادین می‌داند که با درونی‌سازی اصول صحیح به دست می‌آید. این نویسنده مخاطبانش را گام‌به‌گام تا رسیدن به این نقطه همراهی می‌کند. این کتاب که در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد، کتابی اصول‌محور است و بر پایهٔ قواعدی شکل گرفته که عادت‌های درست و الگوهای صحیح رفتاری را در مخاطبانش ایجاد می‌کند؛ روشی که استفان کاوی پس از سال‌ها تجربهٔ عملی و مطالعه به دست آورده و متمایز از روش‌های معمول و متداول دوران حاضر است. کاوی این راه روشن را در کتاب جذاب خود پیش روی خوانندگان گذاشته است؛ راهی که سخت نیست اما پیوستگی می‌خواهد و به نگاهی نوتر و تلاشی مداوم نیاز دارد.

استفان کاوی معتقد به «اصول اخلاقی منش» است که در مقابل آن «اصول اخلاقی شخصیت» قرار دارد. به‌گفتهٔ او اصول اخلاقی شخصیت پس از جنگ جهانی اول مطرح و محبوب شد. این دیدگاه موفقیت را تابعی از شخصیت، چهرهٔ عمومی، نگرش‌ها، رفتارها و تکنیک‌هایی می‌داند که فرایندهای تعامل انسانی را تسهیل می‌کند، اما تمرکز بر تکنیک که شالودهٔ اصول اخلاقی شخصیت را برساخته است، مانند درس‌‌خواندن شب امتحانی است؛ با عجله، بدون دستاوردی ریشه‌دار و بسیار زوال‌پذیر. در مقابل، طبق اصول اخلاقی منش یک زندگی موفق و اصیل، وابسته به اصولی اساسی است که با یادگیری و تمرین آن‌ها، موفقیت و شادی پایدار به دست می‌آید. بر این اساس رفتارها و نگرش ما به زندگی بر پایهٔ الگوهایی است که در وجود ما نهایی می‌شود. الگو همان پارادایم یا به‌عبارتی نقشه‌ٔ راه موفقیت است که بدون آن به بی‌راهه می‌رویم و در شوره‌زار زندگی گم می‌شویم. کاوی بخش اول کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر» را با مهارت و پختگی تمام به الگوها و اصول پرداخته و ذهن مخاطبانش را هوشمندانه برای درک عادت‌های مؤثر موفقیت آماده کرده است. هستهٔ اصلی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) را هفت عادتی تشکیل داده که عنوان کتاب به شما وعده داده است. کاوی بخش دوم، سوم و چهارم کتاب را به معرفی هفت عادت مهم افراد مؤثر اختصاص داده است؛ هفت عادت که بناست موفقیت و شادی پایدار ما را تضمین کند. عنوان این هفت عادت از این قرار است: «کنشگر باشید»، «از آغاز به نتیجه بیندیشید»، «کارهای مهم را در اولویت قرار دهید»، «برنده/برنده شوید»، «ابتدا دیگران را درک کنید، سپس بخواهید شما را درک کنند»، «هم‌افزایی» و «اره را تیز کنید».

شنیدن کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و یادگیری اصولی عملی و کاربردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استفان کاوی

استفان کاوی با نام کامل «استفن ریچارد کاوی»، نویسنده، تاجر، استاد دانشگاه و سخنران فقید آمریکایی است. او در ۲۴ اکتبر ۱۹۳۲ در شهر سالت‌لیک سیتی در ایالت یوتا به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی و در دانشگاه یوتا آغاز کرد. پس از دریافت مدرک لیسانس خود برای ادامهٔ تحصیل به دانشگاه هاروارد رفت و در رشتهٔ ام‌.بی‌.ای. تحصیل کرد. به مطالعهٔ مذهبی نیز علاقه داشت و در رشتهٔ آموزش مذهبی دانشگاه بریگام دکترا گرفت. از کلیسا تأثیری عمیق پذیرفت و بسیاری از آثارش را وام‌گرفته از این تفکرات می‌دانند؛ البته به شکلی نو. او ایده‌های مذهبی را عمل‌گرایانه و مناسبِ جامعهٔ هدف تغییر داده است. در کنار آموزه‌های کلیسا، از «پیتر دراکر» (یکی از نظریه‌پردازان بزرگ مدیریت) و «کارل راجرز» (از نظریه‌پردازان مشهور شخصیت)، تأثیر پذیرفته و ایده گرفته بود. مهم‌ترین بخش فعالیت کاوی در طول زندگی‌اش دست‌کم از جهت شهرت‌افزایی برای خودش، نوشتن و انتشار کتاب بود. معروف‌ترین کتاب او «هفت عادت مردمان مؤثر» است که میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. مجلهٔ تایم در سال ۱۹۹۶ میلادی، استفان کاوی را به‌عنوان یکی از ۲۵ فرد تأثیرگذار معرفی کرد. او در سال ۲۰۱۲ به‌دلیل جراحات ناشی از سانحهٔ دوچرخه‌سواری و در زمانی که کرسی استادی دانشگاه یوتا را در اختیار داشت، درگذشت.

معرفی نویسنده
استفان کاوی

استیون کاوی (استفان کاوی) متولد اکتبر ۱۹۳۲ در شهر salt lake در Utah به دنیا آمد و در در خانواده‌ای هفت نفره بزرگ شد. پدر و مادرش همواره او را برای کارهایی که انجام می‌داد تشویق و تائید می‌کردند. اجداد او در برخی از تحولات مهم جوامع آمریکایی سهیم بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان