دانلود کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت جلد ۶) با صدای ویکتوریا براری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت جلد ۶)

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت ـ جلد ۶) نوشتهٔ میچی ان جی و ترجمهٔ حورا شایسته کیا است. گویندگی این مجموعه داستان کوتاه صوتی را ویکتوریا براری و پرنیان طباطبایی و رضا بصیری و نعیمه مهدویان و سحر حمیدی و محمد کربلایی انجام داده‌اند و انتشارات خانه رود (انتشارات ترانه پدرام) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت ـ جلد ۶)

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت ـ جلد ۶) که نوشتهٔ یکی از طنزپردازان و نویسندگانِ کتاب‌های کمیک است، چالش‌های یک بزرگسال همچون اضطراب، خشم، دوستی و مراجعه به روان‌درمانگر برای درمان و... را مطرح کرده است. کتاب «با پنبه سر بریدن» (the long con) در ششمین بخش از کتاب «ماجراهای یک بالغ کم‌‌لیاقت» (Barely Functional Adult)، شما را با فرد بالغی آشنا می‌کند که سندروم خودکم‌بینی دارد. میچی ان جی در این قسمت از فرد بالغی می‌گوید که تمام موفقیت‌هایش را شانسی می‌پندارد. او حس می‌کند که اگر به موفقیت و نتیجهٔ خوبی رسیده، همه‌اش به‌دلیل بودن در زمان درست در مکان درست بوده و اگر سعی کند دوباره به همان نتیجه برسد، به احتمال زیاد نمی‌تواند. با او همراه شوید. میچی ان جی (Meichi Ng) در سال ۲۰۲۱ میلادی برای «ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت»، نامزد دریافت جایزهٔ گودریدز برای بهترین کتاب طنز شد.

شنیدن کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت ـ جلد ۶) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی در قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی با پنبه سر بریدن (ماجراهای یک بالغ کم لیاقت ـ جلد ۶)

«فکر می‌کنم که سندروم خودویران‌گری شکل‌های متفاوتی دارد و فراخور حال میزبانش، به شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شود. برای من به شکل ترس از بی‌لیاقتی درآمده بود. به این معنا که می‌ترسیدم به اندازه‌ای که دیگران فکر می‌کنند توانمند نباشم. حسی عمیق از بی‌عرضگی و ناتوانی بر افکار و احساسات من سایه افکنده بود و اجازه نمی‌داد که از هیچ موفقیت و تمجیدی لذت ببرم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان