دانلود کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین با صدای امید تقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین

معرفی کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین

کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. گویندگی این کتاب صوتی را امید تقوی و ابوالفضل شاه بهرامی و میلاد تمدن و اکرم پریمون و سلمان ظاهری و مهدی صفری انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین

کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین کتاب‌های «۴۸ قانون قدرت»، «قانون ۵۰ام»،‌ «قوانین روزانه»، «۳۳ استراتژی جنگ»، «استادی» و «قوانین طبیعت انسان» را در بر گرفته است. به‌عنوان نمونه، کتاب «۴۸ قانون قدرت»، راهنمایی عملی برای کسانی است که به‌دنبال قدرت هستند یا به مشاهدهٔ قدرت می‌پردازند و یا می‌خواهند علیه قدرت برخیزند. قوانین این کتاب از تاریخ ۳۰۰۰ سالهٔ قدرت الهام گرفته و با شرح و برداشت از زندگی، تصمیم‌ها، گفتار و برنامه‌های نخبگان و قدرتمندان تاریخ، به ۴۸ قانون قدرت در زندگی امروز رسیده است. رابرت گرین در این کتاب از زندگی و استراتژی‌های افراد تاریخی چون ژولیوس سزار، سون تزو، ماکیاولی، الیزابت اول، هایله ثلاثی و... و حتی معاصرانی مانند هنری کیسینجر استفاده کرده است. او بسیار زود با نخستین کتابش، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. گرین ۴۸ قانون قدرت را در ۱۹۹۸ میلادی منتشر کرد. این کتاب به‌سرعت به فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه یافت. این نویسنده با اعتقاد به این نکته که نخبگان و قدرتمندان امروزی، دارای ویژگی‌های مشترک و مشابهی با نخبگان و قدرتمندان تاریخ هستند، کتاب ۴۸ قانون قدرت را نوشته است. با این نویسنده در کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین روزانه»، «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه آثار رابرت گرین

«لوئی چهاردهم ملقب به پادشاه آفتاب، مردی مغرور و خودخواه بود که دوست داشت همیشه در کانون توجه همگان باشد. او نتوانست تحمل کند که شخص دیگری به‌ویژه وزیر خزانه‌داری‌اش، با ولخرجی گوی سبقت را از او برباید. لوئی چهاردهم، جین باپتیست کولبرت را جانشین فاکت کرد. کولبرت به خساست و برگزاری ساده‌ترین مهمانی‌ها در پاریس مشهور بود و این اطمینان را ایجاد کرد که تمام پول‌هایی که از خزانه خارج می‌شود، مستقیم در اختیار لوئی قرار بگیرد. لوئی با آن پول‌ها، کاخی بسیار باشکوه‌تر از گردشگاه فاکت و کاخ باشکوه ورسای ساخت و در طراحی آن از همان معماران و طراحان داخلی باغ فاکت استفاده کرد. لوئی چهاردهم در این کاخ، مهمانی‌های پرخرج و باشکوه‌تر از ضیافت فاکت که برایش مایه دردسر شد، برگزار کرد. موضوع را با هم بررسی می‌کنیم. در شب مهمانی، فاکت به زعم خودش برای نشان دادن وفاداری و احترام به پادشاه، پشت سر هم نمایش‌های مختلف و هر کدام باشکوه‌تر از دیگری را به لوئی تقدیم می‌کرد. او فکر می‌کرد با این مهمانی نه تنها مقام و منزلت سابقش را نزد شاه به دست می‌آورد، بلکه با نشان دادن خوش سلیقگی، آدم‌هایی که با آن‌ها ارتباط دارد و محبوبیتش به شاه، به گزینه‌ای برحق برای پست نخست‌وزیری تبدیل می‌شود. از نظر لوئی هر لبخند تحسین‌آمیزی که مهمانان به فاکت می‌زدند، بدان معنا بود که دوستان و عوامل پادشاه بیشتر از آنکه شاه را دوست داشته باشند، جذب وزیرش شده‌اند.

مهمانی مفصل فاکت به جای آنکه مایه مباهات لوئی چهاردهم باشد، مایه سرشکستگی او شد. البته لوئی این ناراحتی را هرگز بیان نکرد اما در عوض بهانه‌ای ساده پیدا کرد تا از شر مردی خلاص شود که ناخواسته باعث شده بود پادشاه احساس ناامنی کند. این سرنوشت کسانی است که تعادل احساسی بالادستی‌های خود را بر هم می‌زنند، غرورشان را جریحه دار می‌کنند یا برتری آن‌ها را زیر سؤال می‌برند.

در آغاز شب، فاکت برفراز دنیا بود و با پایان شب، به قعر دنیا فرود آمد.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Amirhossein
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

جدا از دوره های میلیونی توسعه فردی که اونم فقط چند ساعت هست ارزشش بیشتره، ۶ جلد کتاب صوتی حدودا ۱۵۰ ساعت به همراه کلی داستان از تجربیات بقیه آدما. خلاصه که هدیه خوبی میتونه برای خودت باشه.

کاربر ۴۴۴۵۱۰۷عرفان رده
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

همه کتاب های رابرت گرین عالی هستن . نمیشه در مورد این کتاب ها قضاوت کرد واقعا آموزنده و در امورات زندگی روزمره میتوان مطالب این کتابها را بکار برد. با تشکر از عوامل نرم افزار کتاب الکترونیکی طاقچه.

کاربر 6127977
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عالیه همه کتاب هاش رابرت گرین واقعا حرف نداره

زمان

۱۵۰ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۲ گیگابایت, ۱۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵۰ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۲ گیگابایت, ۱۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳۹,۰۰۰
۵۱۷,۳۰۰
۳۰%
تومان