دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲) با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲) اثر جرج آر آر مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)

معرفی کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)

کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲) نوشتهٔ جورج آر.آر. مارتین و ترجمهٔ رکسانا شیرزادی است. مهبد قناعت پیشه، آرمان سلطان زاده و جمعی از گویندگان این مجموعه کتاب را گویا کرده‌اند. طرفداران این مجموعه‌کتاب وقتی ابتدا سریال بازی تاج و تخت را دیدند و بعد کتاب را خواندند، متوجه شدند کسانی که کتاب را نخوانده یا نشنیده‌اند لذت بزرگی را از دست داده‌اند؛ چون کتاب یک سر و گردن از سریالش بالاتر است.

درباره مجموعه کتاب صوتی آوای یخ و آتش

آیا شما هم از طرفداران پروپاقرص سریال پرهیجان و نفسگیر بازی تاج و تخت بودید؟ حتما می‌دانید که این سریال از کتابی چند جلدی نوشتهٔ جورج آر.آر. مارتین ساخته شده و لابد این نقل قول را شنیده‌اید که هیچ فیلم و سریالی به پای کتابش نمی‌‌رسد؛ چون کتاب به اقتضای فرمش، کامل‌تر است و تمام جزئیات را درون خود دارد. حال تصور کنید کتابِ این سریال را البته با همان موسیقی مسحورکننده و جذابِ رامین جوادی، به صورت صوتی بشنوید. خارق‌العاده است.

وقایع داستان آوای یخ و آتش در دو سرزمین خیالی به نام‌های «وِستروُس» و «اِسوُس» با تاریخی چند هزارساله رخ می‌دهد. قارهٔ وستروس تحت یک نهاد سیاسی بزرگ به نام هفت پادشاهی اداره می‌شود. یک دیوار بزرگ از یخ و جادو، هفت پادشاهی را از منطقهٔ شمالی جدا می‌کند. قارهٔ اسوس در شرق وستروس قرار دارد. والریا هم که خانهٔ سابق نیاکان خاندان تارگین است، در جنوب اسوس جای گرفته است. داستان همان‌گونه که از نامش پیداست، نبرد میان چند خاندان بر سر تصاحب تاج و تخت وستروس است.

«زمستان در راه است.» این جملهٔ معروف کتاب بازی تاج و تخت است. بعد از تابستانی طولانی که نمایانگر صلح درون این سرزمین بزرگ است، زمستانی سخت و نفسگیر از راه می‌رسد که از جنگی هولناک خبر می‌دهد. اکنون و در این وضعیت، موجوداتی یخی که فقط در زمستان زیست می‌کنند (آدرها)، تهدیدی برای سرزمین به حساب می‌آیند. از طرف دیگر، «دِینِریس تارگَرین» دختر جاه‌طلبِ پادشاه‌ سابق وستروس (که در خلال جنگی، قبل از تولد دخترش به قتل رسید) برای بازپس‌گیری تاج و تخت ازدست‌رفتهٔ پدرش، به هر دری می‌زند.

کل داستان به صورت سوم شخص و از نگاه شخصیت‌ها روایت می‌شود که تا جلد پنجم تعداد آن‌ها به ۳۱ نفر می‌رسد. آوای یخ و آتش شش جلد دارد که از این قرار است:

بازی تاج و تخت (۱)

بازی تاج و تخت (۲)

نبرد پادشاهان (۱)

نبرد پادشاهان (۲)

توفان تیغ‌ها (۱)

توفان تیغ‌ها (۲)

البته خوشحال باشید چون جورج آر.آر. مارتین هنوز نوشتن درخصوص این دنیای عظیم را رها نکرده و کماکان نوشتن را ادامه می‌دهد و این مجموعه‌ها ادامه دارند.

درباره کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)

بعد از اتفاق مهیبی که پایان قسمت نخست آوای یخ و آتش رخ داد، حالا سانسا باید غریب و تنها در قصر سر کند. آریا سرشار از کینه و خشم نسبت به شاه و مادر شاه، سرسی، از قصر فرار می‌کند. جان نیز در شمال در بدترین حالت سر می‌کند و هرلحظه به نگهبانان شمال هشدار می‌دهند که ارتش مرده‌ها به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شوند.

راب نیز که جای پدرش بر تخت نشسته می‌خواهد خواهرانش را نجات دهد و انتقام پدرش را بگیرد. مادرش نیز در این راه کمکش می‌کند. اما آیا موفق می‌شود؟

از سوی دیگر، دنریس هرروز که می‌گذرد مصمم‌تر از قبل به فرمانروایی فکر می‌کند. او باید قدم به قدم پیش برود تا ملکهٔ اژدهایان شود. برای این کار ابتدا باید اعتماد همسر و قبیلهٔ همسرش را جلب کند و سپس اژدهایان را در دامن خود بزرگ کند.

درباره جورج آر.آر. مارتین

جرج ریموند ریچارد مارتین ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده و نمایشنامه‌نویس در سبک‌های فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است. خانواده‌اش کارگر بودند و زندگی ساده‌ای داشتند. او از همان کودکی عاشق داستان‌های «ابرقهرمانی» شد. چند سال بعد هم کمیک‌های ابرقهرمانی دههٔ ۶۰ تمام ذهن او را درگیر کرد. علاقه‌اش به کمیک استریپ «چهار شگفت انگیز» و توجهی که از سردبیر مجلهٔ کمیک استریپ در آن زمان گرفت باعث شد شغل آینده‌اش را پیدا کند: نویسندگی.

در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش با نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزه آلی شد. مارتین در سال ۱۹۷۰ در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت.

مارتین نوشتن داستان های کوتاه علمی تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش که نامزد دو جایزهٔ هوگو و نبیولا شد، در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ به چاپ رسید. او در دههٔ ۱۹۸۰، نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و همچنین به ویراستاری کتاب پرداخت.

مارتین نوشتن مجموعهٔ آوای یخ و آتش را در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد و اولین جلد آن «بازی تاج و تخت» در سال ۱۹۹۶ به چاپ رسید. برنامه‌ریزی ابتدایی مارتین انتشار کتاب در قالب یک سه‌گانه بود که به‌تدریج به چهار، پنج، شش و هفت جلد گسترش یافت. او با نوشتن این مجموعه که از دنیای فانتزی انگلستان الهام گرفته بود، تمام دنیا را درنوردید و خوانندگانی را برای همیشه مجذوب و عاشق کتابش ساخت.

شنیدن کتاب صوتی آوای یخ و آتش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر سریال بازی و تاج و تخت را دیده‌اید و دلتان برای این سریال و شخصیت‌هایش تنگ شده پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی‌اش را حتما گوش کنید. در کتاب صوتی‌اش پی به حقایقی می‌برید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. درضمن این نسخهٔ صوتی، به موسیقی رامین جوادی مزین شده است.

و اگر عاشق داستان‌های حماسی‌فانتزی هستید این کتاب صوتی را حتما گوش کنید. صدای آرمان سلطان‌زاده و مهبد قناعت‌پیشه هم به جذابیت کتاب افزوده است.

بخشی از کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)

«کال دروگو که دستانش تا آرنج از خون سرخ بود قلب داغ و خامی را جلوی دنریس گذاشت. در آن هوای خنک عصرگاهی از روی قلب بخار بلند میِ‌شد. پشت سر کال، جان نثارانش با چاقوهای سنگی کنار جسد اسب وحشی روی شن‌ها زانو زده بودند. زیر روشنایی سرخ مشعل‌های روی دیوارها خون اسب سیاه دیده می‌شد.

دنی روی برجستگی اندک شکمش دست کشید. عرق کرده بود و از پیشانی‌اش چکه می‌کرد. تمام پیرزنان به او خیره بودند. عجوزه‌های وس دوتراک که با صورت‌های چین‌خورده و چشمان سیاهی که چون سنگ چخماقی صیقل‌خورده می‌درخشیدند. نباید برایش مشمئزکننده باشد یا هراسش را ببینند. به خودش نهیب زد که از تبار اژدهایان است. قلب اسب را با دو دست گرفت. به دهان برد و دندان بر گوشت سفتش گذاشت.

دهانش از خون گرمش پر شد و از چانه‌اش جاری شد. از مزه‌اش تهوع گرفت. به‌سختی جوید و قورتش داد. به باور دوتراکی‌ها این قلب پسرش را نیرومند و جسور و چابک می‌کرد. فقط به شرطی که مادر تمامش را می‌خورد. اگر چندش از خون مانع خوردنش می‌شد یا بالا می‌آورد، بدشگون بود. اگر هم مزه‌اش را عوض می‌کردند ممکن بود به بچه آسیب بزند. شاید هم ناقص یا حتا دختر می‌شد.

ندیمه‌هایش کمکش کردند تا آماده شود. با وجود معدهٔ حساسش در دوران بارداری، دنی یک عالمه خون نیمه لخته خورده بود تا به مزهٔ خون عادت کند و حتا ایری او را وادار کرده بود گوشت اسب را آن‌قدر بجود تا آرواره‌هایش درد بگیرند. یک شبانه روز قبل از مراسم چیزی نخورده بود. شاید گرسنگی باعث بشود بتواند گوشت خام را زودتر ببلعد.

قلب اسب وحشی فقط عضله بود. دنی مجبور بود با دندان‌هایش پاره‌اش کند و هر لقمه را بجود و ببلعد. در محدودهٔ کوهستان مادر وس دوتراک، حمل هر نوع سلاح تیزی ممنوع بود. مجبور بود از دست و دندانش کمک بگیرد. وجودش آشوب بود. با این وجود ادامه داد. صورتش خونین بود و انگار قلب هر بار روی لبانش می‌ترکید.

کال دروگو مثل سپری برنزی بالای سرش ایستاده بود. موی بافتهٔ بلندش روغن خورده بود و روی سبیلش حلقه‌های طلایی و روی موهایش زنگ‌های طلایی داشت و کمربندی از مدالیون‌های طلای ناب. بالاتنه‌اش عریان بود. دنی هر زمان که تابش تاق می‌شد به دروگو نگاه می‌کرد. می‌جوید و می‌بلعید. می‌جوید و می‌بلعید. می‌جوید و می‌بلعید.»

ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)
آندره ساپکوفسکی
مترو ۲۰۳۳
دمیتری گلوخوفسکی
ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)
جی. آر. آر. تالکین
هری پاتر و محفل ققنوس
جی.کی. رولینگ
حماسه ویچر (جلد پنجم: غسل آتش)
آنجی سپکوفسکی
تلماسه
فرانک هربرت
آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)
جرج آر آر مارتین
هری پاتر و شاهزاده دو رگه
جی.کی. رولینگ
ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)
آندره ساپکوفسکی
دوزخ
دن براون
راز داوینچی
دن براون
هری پاتر و فرزند نفرین شده
جی.کی رولینگ
دراکولا
برام استوکر
فرشتگان و شیاطین
دن براون
ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب سوم: خون الف ها)
آندره ساپکوفسکی
آوای یخ و آتش ۱ (بازی تاج و تخت ۱)
جمعی از گویندگان
حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد چهارم: زمان خواری)
آنجی سپکوفسکی
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

سیامک
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

عالیه فقط خواهش میکنم زیاد منتظرمون نزارید برای ادامه ممنون میشم از گروه تولید که بسیار هم حرفه ای و جذاب هستن که زودتر بعدی رو هم بدستمون برسونن

افشین
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

نوش جونتون پولش .

کاربر 5646890
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بینظیر کاری ارزشمند و شاهکار. ترجمه کتاب عالی است و خوانش کتاب بینظیر واقعا از کار این گروه تشکر می کنم

farshad.james
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

عالی بود

کاربر 7675476
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

خوب بود

ali
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

عالیه ولی کاش قسمت های بعدیشو زود زود میدادین بیرون

Montazer313
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

فوق العاده اس فضا سازی و حسی که به آدم میده عالیه صدابرداری و گویندگی به بهترین نحو انجام شده موسیقی در درست ترین جای داستان با فراز و فرود خودش به مخاطب بهترین حس رو منتقل میکنه ممنونم از زحمت این گروه و

- بیشتر
Morteza Mortezaie
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

بی نظیره خیلی بهتر از سریال کاش کتاب های بعدیش رو سریعتر صوتی کنن ادم لذت ببره

ali daghaghelh
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

صدای راوی اصلان جذاب نیست و گویندگان اصلا خوب نیستم

زمان

۲۰ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۳۰%
تومان