دانلود کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت اثر احمد حلت

دانلود و خرید کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

معرفی کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت، گردآوری‌شده توسط حمید کوثری و فرامرز کوثری و با صدای محمد نظری و سعید مقدم منش و محبوبه بستانچی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. کاربردی‌ترین روش عبور از رنج‌ها و تجربه مستقیم زندگی مبتنی بر روش تمثیل‌درمانی شیوانایی در این کتاب ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

بیش از ۹۰درصد رژیم‌های لاغری با شکست مواجه می‌شوند و یا بعد از مدت کوتاهی به صورت اضافه‌وزن بیشتر برمی‌گردند.

رژیم‌های لاغری فقط به معرفی برنامه غذایی و ورزشی خاص اکتفا می‌کنند و برای مشکلات روانی و هیجانی و افکار ناامیدکننده‌ای که در طول رژیم‌گیری به سراغ انسان می‌آیند راه حل کاربردی و عملی ارائه نمی‌دهند.

فرآیند کاهش وزن و رژیم لاغری یک فرآیند پیچیده و دشوار است. چرا که بعد از چند روز، بدن یعنی همان چیزی که قصد لاغر ساختنش را داریم به عنوان جدی‌ترین مخالف مقابل ما می‌ایستد و با فراخوانی بخش‌های منفی ذهن و هیجان و حس‌های بدنی، به مقاومت علیه رژیم غذایی برمی‌خیزد. در این مواقع فقط یک مدل روان‌شناسانه جامع‌نگر است که می‌تواند ادامه موفق رژیم لاغری را تنظیم کند.

این کتاب صوتی همان مدل جامع‌نگر روان‌شناسی برای مدیریت موانع درونی بازدارنده در فرآیند کاهش وزن است.

اگر قصد کاهش وزن و تناسب اندام را دارید، حتما قبل از شروع رژیم لاغری این کتاب را بشنوید تا جزو ۱۰درصد افراد موفقی باشید که به مدت طولانی رژیم لاغری خود را به شکلی موثر دنبال می‌کنند و وزن ایدئال خود را برای همیشه ثابت نگه می‌دارند.

روان شناسی کاهش وزن به همت موسسه موفقیت به چاپ رسیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای محمد نظری و سعید مقدم منش و مجبوبه بستانچی کتاب را صوتی کرده است. از ویژگی خاص این کتاب صوتی این است که هر آنچه در زمینه رژیم لاغری به ذهن انسان خطور می‌کند، به صورت سوال و جواب استاد و مبتدی بیان شده است و راهکارهای اساسی بیان می‌گردد.

شنیدن کتاب صوتی روان‌شناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به سخنرانی‌ها و نظریات دکتر احمد حلت علاقه دارید این کتاب صوتی را هم بشنوید.

نظرات کاربران

نازنین بهی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

نکته هایی که گفته شد چیزی بود که تقریبا همه میدونیم ولی جمع آوری و یکجا بودنش باعث میشه انگیزه ایجاد بشه.گوینده ها هم عالی بودن

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان