دانلود کتاب صوتی بزم اهریمن با صدای اشكان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بزم اهریمن اثر حمید اسماعیلوف

دانلود و خرید کتاب صوتی بزم اهریمن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بزم اهریمن

کتاب صوتی بزم اهریمن داستانی بلند نوشتهٔ حمید اسماعیلوف و ترجمهٔ پریسا رحمتی و با صدای اشکان فتولی است و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بزم اهریمن

در شب سال نوی ۱۹۳۸، عبدالله قادری نویسنده، توسط پلیس مخفی شوروی از خانه‌اش ربوده و به زندان تاشکند انداخته می‌شود. در آنجا برای دور کردن خود از عذاب جسمی و روحی ناشی از ضرب و شتم و بازجویی‌های بی‌معنا، سعی می‌کند رمانی که در زمان دستگیری می‌نوشت را بازسازی ذهنی کند. رمانی بر اساس زندگی غم‌انگیز آیخان، ملکه‌ٔ شاعر ازبک، که به صورت متوالی با سه خان ازدواج کرده بود و مانند عبدالله،‌ با تهدید به اعدام در هر لحظه زندگی می‌کرد. عبدالله در حین آشنایی با هم‌سلولی‌هایش متوجه می‌شود بازی بزرگ دوران آیخان، زمانی که جاسوسان انگلیسی و روسی در دربار آسیای مرکزی نفوذ کرده بودند، در دهه‌ٔ ۱۹۳۰ بازتاب پیدا کرده است، اما با افزایش همذات‌پنداری او با قهرمان داستان و همپوشانی گذشته و حال، به نظر می‌رسد ناتوانی عبدالله در تشخیص واقعیت از داستان باعث نابودی او شود.

شنیدن کتاب صوتی بزم اهریمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات ازبکستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بزم اهریمن

«همین تازگی‌ها بود که قاضی یونس، پسر ملا، پیدایش شد. به‌خاطر فرار و مخفی‌شدن مداوم نامرتب و کثیف بود و از عبدالله خواست به او کمی پول قرض بدهد و ساعت طلای پدرش را به‌عنوان نشانهٔ قابل‌اعتماد بودن گرو گذاشت. سپس همسر چولپان، کاتیا، پریشان آمد و به گریه افتاد و به عبدالله التماس کرد تا یک نامهٔ تأییدیه بنویسد. او گفت: «اونا بهت اعتماد دارن.» اما این روزها چه کسی به دیگری اعتماد می‌کرد؟ دوران غیرقابل‌پیش‌بینی و فاسدی بود؛ ظاهراً آن‌ها وجین کردن زمین را تمام نکرده بودند. همان گونه که شاعر بزرگِ نوایی نوشت: «آتش در جنگل‌های مازندران زبانه کشیده است» و در آتش‌سوزی بزرگ همه چیز سوخته است، چه تر چه خشک. خب اگر به او بود، مثل یک اسب زین‌شدن آمادهٔ رفتن بود. فقط کافی بود بگویی «هی» و او راه می‌افتاد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان