دانلود کتاب صوتی میهمانی دیوها با صدای کامبیز سرداری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میهمانی دیوها اثر جعفر توزنده جانی

دانلود و خرید کتاب صوتی میهمانی دیوها

معرفی کتاب صوتی میهمانی دیوها

کتاب میهمانی دیوها اثری از جعفر توزنده‌جانی نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. این اثر یک افسانه امیخته با تاریخ است که شما را مجذوب خود می‌کند.

 درباره کتاب صوتی میهمانی دیوها

در این کتاب شما همراه محمد گازره به میهمانی دیوها قدم می‌گذارید و با او همراه می‌شوید تا ببینید چه نقشه‌هایی برای دیوها کشیده است. نویسنده این کتاب را از قصه‌های و افسانه‌هایی الهام گرفته که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تعریف می‌کردند. خلاء این قصه‌ها در زمان حاضر او را برآن داشته تا این کتاب را بنویسد. 

داستان را پیرمردی روایت می‌کند که خودش در این افسانه حضور دارد. او روزی هنگام کار در مزرعه با محمد گازره، قهرمان داستان آشنا می‌شود و محمد از او تقاضا می‌کند تا محل زندگی و اختفای دیوها را نشانش دهد و برای بدست آوردن خمره‌های طلا با او همراه شود. آنها در این سفر، در کنار چشمه‌ای به خواب می‌روند و پس از مدتی دیوها به سراغشان می‌آیند. محمد دیوها را با شمشیرش می‌ترساند و آنها مطیع او می‌شوند و تصمیم می‌گیرند به افتخار آن دو انسان، میهمانی‌ای ترتیب دهند ولی در نیمه‌های شب به مهمان‌ها حمله می‌کنند و...

 شنیدن کتاب میهمانی دیوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانانی که عاشق قصه و افسانه هستند از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

درباره جعفر توزنده‌جانی

جعفر توزنده‌جانی در سال ۱۳۴۱ در نیشابور به دنیا آمد و داستان‌نویسی را از سال ۵۸ با رادیو کرمان شروع کرد.

 او اولین داستانش را در کیهان بچه ها و در سال ۱۳۶۳ به چاپ رساند و از نویسندگان این مجله شد. تا سال ۱۳۷۱ با این نشریه همکاری کرد و پس از آن به شهرستان میناب رفت و مدتی نیز با انجمن تئاتر این شهر کار کرد. در سال ۱۳۷۰ انجمن قصه بندرعباس را راه انداخت و داستان‌هایش را در نشریات این استان چاپ می‌کرد.

 توزنده‌جانی در سال ۱۳۸۰ ساکن تهران شد و همکاری اش را با مجلات کوپک و نوجوان ادامه داد. چند سال مسئول داستان نوجوان دوچرخه بود و اکنون نیز دبیر و عضو هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و با مجلات رشد مانند رشد نوآموز و دانش‌آموز همکاری دارد. 

کوزه‌های آب، افسانه سه پادشاه، بهشت گمشده بابام، النگ و ملنگ، چرا دریا عصبانی شد و جادوی دژ از آثار این نویسنده در حوزه کودک و نوجوان است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

خیلی قشنگ بود

شیما
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

من وقتی نوجوان بودم این کتاب رو خوندم اونقدر دوستش داشتم که حد نداشت تمام داستان رو تو ذهنم تصور کردم

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان