دانلود کتاب صوتی ترلان با صدای شیدا خلیق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترلان اثر فریبا وفی

دانلود و خرید کتاب صوتی ترلان

نویسنده:فریبا وفی
گوینده:شیدا خلیق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ترلان

کتاب صوتی ترلان نوشتهٔ فریبا وفی و با صدای شیدا خلیق است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ترلان

دختر بودن و به‌ویژه دختر ایرانی بودن، مفهومی است که جز برای هموطنان خودمان قابل درک نیست؛ احتمالا فریبا وفی هم چنین جمله‌ای را قبول داشته که دست به نگارش «ترلان» برده است؛ کتابی که دربارهٔ تصمیم عجیب و متفاوت یک دختر برای زندگی‌اش است؛ انتخاب شغل پاسبانی.

کتاب صوتی «ترلان» با صدای شیدا خلیق شما را، با هر جنسیتی که دارید، به جهانی کمتر شناخته‌شده و البته و جذاب می‌برد و باعث می‌شود با جنبه‌های مختلف یک زندگی دخترانه آشنا شوید.

شیدا خلیق، بازیگر تئاتر و سینمای کشورمان با لحنی مناسب که گویای حال ترلان و رعنا، دو شخصیت اصلی رمان است این داستان را روایت کرده است.

در این کتاب گویا شنونده داستان دخترانی از مناطق مختلف ایران هستیم که همه در یک دوره آموزشی شرکت می‌کنند تا پاسبان شوند. این دختران در جست‌وجوی استقلال فردی و قدرت هستند اما آیا مطمئند که اصطلاحا در حال بیرون آمدن از چاله و رفتن به چاه نیستند؟ برای دریافت پاسخ این سوال باید تا انتهای رمانِ فریبا وفی همراه شوید.

اگر شما خواننده یا شنونده سایر رمان‌های فریبا وفی بوده باشید، حتما با شروع شنیدن این اثر درخواهید یافت که او این بار کاملا متفاوت‌تر از همیشه عمل کرده است. او برای این اثر جایزه ادبی لیتپرم آلمان را در سال ۲۰۱۷ دریافت کرد. او از میان ۱۰ نویسنده دیگر با ملیت‌های مختلف آسیایی و آفریقایی و آمریکای لاتین انتخاب شد.

شنیدن کتاب صوتی ترلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ترلان

«ترلان کلمات سخنران را می‌شنود ولی آنها را نمی‌فهمد. سرش سنگین شده است. گوش‌هایش زیر مقنعه داغند. ته گلویش می‌سوزد. ای کاش می‌توانست برای کسی نامه بنویسد. شاید سرش کمی سبک می‌شد، قلبش و پاهایش هم. امروز چه روزی است؟ چند روز دیگر تا ۵شنبه مانده است؟ ممکن است ایرج به دنبالش بیاید و او را ببرد. پشت موتور او سوار می‌شود و مثل باد از آنجا دور می‌شود. تا ۵شنبه یک قرن مانده است. امروز چندمین باری است که به صف می‌شوند. به شبانه‌روزی برمی‌گردند. همه باید سریع به سالن غذاخوری بروند».

معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظرات کاربران

M_etanoia
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

این اولین کتابیه ک من توی عمرم خوندم و باعث شد بفهمم چقدر با یه کتاب میشه تو یه دنیای دیگ زندگی کرد و لذت برد☺️

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان