دانلود کتاب صوتی هنر شاد زیستن (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر شاد زیستن (خلاصه کتاب) اثر هاوارد سی. کاتلر

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر شاد زیستن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر شاد زیستن (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی هنر شاد زیستن (خلاصه کتاب) نوشتهٔ هاوارد سی. کاتلر و تنزین جیاتسو و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. راه و روش شاد زیستن در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی هنر شاد زیستن

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزیم چگونه می‌توانیم زندگی شادتری داشته باشیم؟

هاوارد سی. کاتلر و تنزین جیاتسو در کتاب «هنر شاد زیستن»، مجموعه سخنان ارزشمند و گفت‌وگوهای رهبر دینی بوداییان تبت به نام «دالایی لاما» را در این کتاب به رشته تحریر درآورده‌اند.

به اعتقاد دالایی لاما، رخدادهای بیرونی، کمترین تاثیر را بر خوشحالی فرد داشته و گذرا هستند. این شخصیت برجسته، با تاکید بر قدرت بالای ذهن، بیان می‌کند که برای دستیابی به شادی پایدار، باید بر حالات ذهنی و درونی تمرکز کرد. همچنین، به خوبی توضیح می‌دهد که چرا سه ویژگی شفقت، صمیمیت و معنویت، برای زندگی‌ای شادتر مهم هستند؛ درنهایت، راه‌کارهایی را برای غلبه بر دردها و رنج‌های زندگی ارائه می‌دهد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی هنر شاد زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی هنر شاد زیستن

«صبر و بردباری، به‌عنوان پادزهرهایی برای خشم و نفرت، مطرح هستند

خشم و نفرت، به راحتی تنها با سرکوب کردن از بین نمی‌روند. از سویی دیگر، بیرون ریختن آن‌ها و خالی کردن خود از طریق کارهایی مانند بروز خشونت و داد و فریاد نیز بیش از آنکه این احساسات منفی را از بین ببرد، سبب افزایش آن‌ها خواهد شد. از این رو، پاسخ صحیح به خشم، یادگیری چگونگی استفاده از پادزهرهای صبر و بردباری، به‌واسطهٔ انجام تمرین‌های ذهنی است.

تحقیقات نشان داده است که استرس و فشار روانی ناشی از آن،‌ آستانه احساس خشم را کاهش می‌دهد؛ از این رو، با کاهش استرس از طریق پروش آرامش و رضایت در خود، می‌توان به کاهش خشم نیز کمک کرد.

بهترین پاسخ به هنگام مواجهه با خشم (هم از نظر دالایی لاما و هم از نظر تحقیقات علمی غرب)، این است که برای مدتی از آن موقعیت فاصله بگیریم؛ سپس، به تجزیه و تحلیل آن موقعیت بپردازیم. به‌عنوان نمونه، از خود بپرسید که این حس خشم از کجا شروع شد؟ با بهره‌گیری از چنین ارزیابی منطقی برای خشم و تلاش برای جایگزین کردن احساسات منفی با احساسات ناشی از صبر و بردباری، غالباً حس خشم فروکش می‌کند.»

نظرات کاربران

کاربر 8104149
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

خلاصه کتاب به چه دردی میخوره،

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان