دانلود کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول) اثر رضاعلی نوروزی

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول)

معرفی کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول)

کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول) نوشتهٔ رضاعلی نوروزی و منیره عابدی درچه و نگین درخشنده با صدای متین بختی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول)

«روزی روزگاری، یک جفت کبوتر با هم زندگی می‌کردند. آن‌ها در گوشه کشتزاری در پای درختی خانه‌ ساخته بودند و زندگی خوبی داشتند. در یکی از روزهای فصل بهار که بارندگی زیاد بود، خانم کبوتر گفت: «بیا جای بهتری پیدا کنیم، این خانه خیلی مرطوب است.»‌ اما آقای کبوتر گفت... .»

در این مجموعه‌ برخی از داستان‌های فرهنگی ایران بازسازی شده تا زمینه‌ای برای بحث‌های فلسفی میان کودکان فراهم ‌کند. در کتاب «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی ۱» داستان‌های شیرینی از کبوتر بی‌صبر، اردک و اشتباهش، شکارچی‌ای در بیابان، موش مهربان، دوستی خرس و روباه، مرد ثروتمند و گربه ناراضی می‌شنویم.

سال‌های اخیر، در ایران، به آموزش فلسفه برای کودکان توجه بیشتری شده است. این کتاب از نظریات فلسفی برای کودکان نمی‌گوید، هدف مجموعه‌کتاب‌های «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی» رشد عقلانیت، حقیقت‌یابی، ارزش‌گذاری و اخلاق در کودکان است. با رشدی همه‌جانبه در کودکان می‌توان انتظار داشت مهارت‌های مختلفی در آنان رشد کند (توانایی خوب گوش‌کردن، دقت‌کردن به حرف‌ها، درست خواندن، درک مطلب، افزایش قدرت بیان، قدرت تشخیص نکات مبهم، طبقه‌بندی پرسش‌ها، ارائه استدلال و...). مجموعه‌کتاب‌های «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی» داستان‌های گذشته‌ فرهنگی کشور را با زبانی شیرین و ساده برای کودکان بازسازی کند. همین نکته باعث می‌شود که داستان‌هایی متناسب با فرهنگ کشور خودمان به فرزندانمان منتقل شود. فرهنگی که برآمده از داستان‌های کلیله و دمنه، مثنوی و دیگر متون کهن و اصیل است.

این مجموعه‌ در کتابنامه رشد معرفی شده و برگزیده همایش خادمان فرهنگ مکتوب و نامزد جشنواره اولیاء و مربیان و جشنواره رشد بوده است.

مربیان، معلمان و والدین می‌توانند از این داستان‌ها برای رسیدن به تفکر پرسش‌گرایانه، سازنده، منطقی و انتقادی کودکانشان استفاده کنند. زیرا هر داستان هدفمند انتخاب شده و فرصت تفکر و گفتگو برای فرزند و والدینش یا کودک و مربیانش را فراهم می‌کند.

داستان‌های این مجموعه را با صدای متین بختی و آهنگسازی اختصاصی مهدی زارع می‌شنوید. این داستان‌ها برای کودکان سنین ۸ تا ۱۴ سال طراحی شده است.

در این مجموعه ۱۳ داستان می‌شنویم که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

داستان اول: کبوتر بی‌صبر

داستان دوم: اشتباه اردک

داستان سوم: همه با هم

داستان چهارم: همکاری موش و کلاغ و آهو و لاک‌پشت

داستان پنجم: مورچه و زنبور

و‌...

شنیدن کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۴ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان