دانلود کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم) اثر رضاعلی نوروزی

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم)

کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم) نوشتهٔ رضاعلی نوروزی و منیره عابدی درچه و با صدای متین بختی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم)

«یکی بود، یکی نبود. در دهی باغی بود. کنار این باغ شغالی زندگی می‌کرد. شغال اوضاع و احوالش خیلی خوب بود. او هر روز از سوراخ دیوار به باغ می‌رفت و هرچه دلش می‌خواست میوه و انگور می‌خورد و حتی آن‌ها را زیر پا له می‌کرد. بالاخره یک روز کاسه صبر باغبان لبریز شد. او تصمیم گرفت...»

در این مجموعه‌ برخی از داستان‌های فرهنگی ایران بازسازی شده تا زمینه‌ای را برای بحث‌های فلسفی میان کودکان فراهم ‌کند. در کتاب «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی ۲» داستان‌های شیرینی از شغال خرسوار، دهقان و پسرش، کلاغ ماهی‌خوار و ماهی، موش‌کوچولو و گربه، خروس زیرک و شکارچی جوان می‌شنویم.

شما هم دلتان می‌خواهد فرزندان یا شاگردانتان هر داستانی گوش نکنند؟ اتفاقا داستان‌هایی بشنوند که با فرهنگ و آداب ایرانی سازگار باشد و ذهنشان را به چالش بکشد؟

اگر این دغدغه‌تان است، احتمالا اولین سری از کتاب «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی ۱» را با صدای خانم متین بختی شنیده‌اید. حالا فرصتی است تا به سراغ جلد دوم این اثر بروید و داستان‌های کوتاهش را در شرایط مختلف بشنوید و درباره موضوعاتی که در آن مطرح می‌شود با فرزندتان صحبت کنید. این فرصتی است تا هم با یکدیگر وارد گفت‌وگو و مذاکره شوید و هم از این طریق، نگاه او را به پدیده‌های مختلف جهان رشد دهید.

سال­‌های اخیر، در ایران، به آموزش فلسفه برای کودکان توجه بیشتری شده است. این کتاب از نظریات فلسفی برای کودکان نمی‌گوید، هدف مجموعه‌کتاب‌های «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی» رشد عقلانیت، حقیقت‌یابی، ارزش‌گذاری و اخلاق در کودکان است. با رشدی همه‌جانبه در کودکان می‌توان انتظار داشت مهارت‌های مختلفی در آنان رشد کند. توانایی‌هایی مانند: خوب گوش‌کردن، دقت‌کردن به حرف‌ طرف مقابل، درست خواندن، درک مطلب، افزایش قدرت بیان، قدرت تشخیص نکات مبهم، طبقه‌بندی پرسش‌ها، ارائه استدلال و... نویسنده‌های ایرانی مجموعه‌کتاب­‌های «داستان­‌های فکری برای کودکان ایرانی» داستان‌های گذشته‌ی­ فرهنگی کشورمان را با زبانی شیرین و ساده برای کودکان بازنویسی کرده‌اند تا از همان کودکی با جهان قصه‌های اصیل ایرانی آشنا شوند.

مجموعه «داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی» نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است، به همین دلیل، هم در کتابنامه‌ رشد معرفی شده، هم برگزیده همایش خادمان فرهنگ مکتوب و نامزد جشنواره اولیا و مربیان و جشنواره‌ی رشد بوده است.

اگر شما مربی یا معلم هستید نیز می‌توانید از این داستان‌ها در جهت رسیدن به تفکر پرسش‌گرایانه، سازنده، منطقی و انتقادی کودکانشان استفاده کنید.

لذت شنیدن این داستان‌ها با آهنگسازی مهدی زارع دوچندان شده است. مهدی زارع که سال‌هاست به صورت تخصصی در حوزه کودک آهنگسازی و تدریس می‌کند و با کودکان مانوس است، برای این داستان‌ها آهنگسازی اختصاصی کرده و متناسب با حال‌وهوای داستان طراحی صوتی انجام داده تا شنیدن این داستان‌ها برای کودکان دلنشین‌تر شود.

داستان‌هایی که می‌شنوید برای کودکان سنین ۸ تا ۱۴ سال طراحی شده.

در این مجموعه ۱۱ داستان می‌شنویم که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

داستان اول: شغال خرسوار

داستان دوم: خدمتگزار و مسافر

داستان سوم: دهقان و پسرش

داستان چهارم: موش و مار

داستان پنجم: کلاغ ماهی‌خوار و ماهی

و...

شنیدن کتاب صوتی داستان‌ های فکری برای کودکان ایرانی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۴ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

امیر حسین ملوس
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

خوب بد نیست

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان