دانلود کتاب صوتی مدرسه با قصه با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدرسه با قصه اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی مدرسه با قصه

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مدرسه با قصه

کتاب صوتی مدرسه با قصه نوشتهٔ گروه نویسندگان و ترجمهٔ گروه مترجمان است. گروه گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربردارندهٔ چندین داستان کودک است.

درباره کتاب صوتی مدرسه با قصه

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌مان

کتاب صوتی مدرسه با قصه دربردارندهٔ ۱۴ قصه برای کودکان است. این مجموعهٔ صوتی با اهداف ایجاد و افزایش اعتمادبه‌نفس، تقویت مهارت‌های شنیداری، افزایش دایرهٔ لغات، بهبود مهارت ارتباط کلامی، قوه‌ٔ تخیل و خلاقیت، سرگرمی، بهبود مهارت‌های ارتباطی (دوستی)، حفظ حریم شخصی، مدیرت اضطراب و نگرانی و آمادگی برای ورود و بازگشت به مدرسه تهیه شده است. هر کتاب صوتی در این مجموعه به یک و یا چند موضوع در موارد ذکرشده اشاره دارد و برای کودکان شنیدنی است. این بسته، در راه رسیدن به مهد یا مدرسه، یا در راه بازگشت و حتی قبل از خواب قابل شنیدن است.

شنیدن کتاب صوتی مدرسه با قصه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
۹۶,۰۰۰
۴۰%
تومان