دانلود کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون با صدای فریبا فصیحی‌تاش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

معرفی کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون نوشتهٔ دبی‌ فورد نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است و با ترجمهٔ فرشید قهرمانی و صدای فریبا فصیحی‌تاش منتشر شده است. این کتاب به اهمیت پذیرش نیمه‌ تاریک وجود می‌پردازد. 

درباره‌ کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کتاب‌ صوتی جوجه اردک زشت درون نوشته دبی فورد چگونگی انکار نیمه‌ٔ تاریک وجودمان که منجر به نپذیرفتن شکل واقعی و حقیقی زندگی می‌شود را روایت می‌کند. دبی فورد با این کتاب سعی بر آن دارد تا به ما نشان دهد شناخت ضعف‌هایمان امکان‌پذیر است و موجب رشد و ظهور توانایی‌های نهفته ما می‌شود. با انجام تمرین‌های کتاب «جوجه اردک زشت درون» می‌توانیم احساسات و هیجانات نیمه‌ٔ تاریک وجود خود را آشکار کنیم و تمامیت خود را دوباره بیابیم. این کتاب مشتمل بر ۱۱ فصل است که در انتهای آن تمرین‌های هر فصل گنجانده شده‌است.

در این کتاب دبی‌ فورد توضیح می‌دهد که چگونه ما نیمه‌ٔ تاریک خود را پنهان یا انکار می‌کنیم، این ویژگی‌ها را در خود نمی‌پذیریم و به خود اجازه نمی‌دهیم تا به شکلی واقعی و حقیقی زندگی کنیم. در این کتاب او نشان می‌دهد که شناخت و پذیرش این به اصطلاح ضعف‌های‌مان ممکن است و در حقیقت این ویژگی‌ها شاید آن‌قدر مهم باشند که موجب آشکار شدن توانایی‌های پنهان‌مان شوند. با خواندن داستان‌های عبرت‌آموز کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون و انجام تمرین‌های کاربردی‌اش، دبی فورد به ما نشان می‌دهد که چگونه احساسات و هیجانات تاریک‌تر خود را آشکار سازیم و موهبت‌های آنها را کشف کنیم و به این شکل یک بار دیگر تمامیت خود را بازیابیم. دبی‌ فورد ما را راهنمایی می‌کند تا الگوهای تنبیه خود را بشناسیم و از شر آنها رها شویم.

هنگامی که رابطه‌ای دوستانه با سایه‌ی خود برقرار کنید زندگی‌تان دچار تحول خواهد شد. کرمی که در پیله زندانی است به پروانه‌ای زیبا تبدیل خواهد شد. دیگر لازم نیست وانمود کنید شخص دیگری هستید. دیگر لازم نیست ثابت کنید به اندازه‌ی کافی خوب هستید. هنگامی که سایه‌ی خود را می‌پذیرید، دیگر لازم نخواهد بود در ترس زندگی کنید. موهبت سایه‌تان را دریابید و شکوه خود واقعی‌تان را کشف کنید و شاد باشید. در این صورت آزاد خواهید بود تا زندگی‌ای را که همیشه در آرزویش هستید، خلق کنید. کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون در این مسیر به شما کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون را به تمام کسانی که خواهان یک زندگی آرام و موفق هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ دبی فورد

دبی فورد (۱ اکتبر ۱۹۵۵ – ۱۷ فوریه ۲۰۱۳) نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است، بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور یا همان جوجه اردک زشت درون است که نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روان شناسی مدرن و دستورالعمل‌های معنوی منتشر کرده است. اپرا وینفری این کتاب را در برنامه تلویزیونی خود معرفی کرد و همین سبب شد تا این کتاب برای مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز باشد. آثار او به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند.

بخشی از کتاب جوجه اردک زشت درون

«سایه چهره‌هایی گوناگون دارد: چهره‌هایی ترسناک، حریص، خشمگین، کینه‌جو، خبیث، خودخواه، تنبل، دوستدار کنترل، دشمن، زشت، نالایق، پست، ضعیف، اهل انتقاد، اهل قضاوت و ... این فهرست همین‌طور ادامه خواهد داشت. نیمه‌ی تاریک وجود ما به‌صورت انباری برای نگهداری این وجود غیرقابل پذیرش ما عمل می‌کند. ما وانمود می‌کنیم که این موارد در ما وجود ندارد و موجب شرم و خجالت‌مان می‌شود. این‌ها چهره‌هایی از ماست که دوست نداریم به دیگران و خودمان نشان بدهیم.

تمامی آنچه از آن نفرت داریم، در مقابلش مقاومت می‌کنیم و دوست نداریم در ما وجود داشته باشد چون موجب کاستن از احساس ارزشمندی‌مان می‌شود. هنگامی که رودرروی بخش تاریک وجودمان قرار می‌گیریم، اولین واکنش غریزی‌مان فرار کردن است و سپس چانه‌زدن با این بخش تا رهای‌مان کند. بسیاری از ما زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف این کرده‌ایم تا این کارها را انجام دهیم، عجیب است که همین وجوه تاریک که ما آنها را انکار کرده‌ایم به بیشترین توجه نیاز دارند. هنگامی که بخش‌هایی از وجودمان را که دوست‌شان نداریم حبس و سرکوب کرده‌ایم. نادانسته منابعی ارزشمند را از دسترس خود دور کرده‌ایم. این منابع به این شکل در محلی پنهان شده‌اند که کمترین احتمال برای یافتن‌شان وجود دارد. آنها در تاریکی نهان شده‌اند.

این منابع با ناامیدی تلاش می‌کنند تا خود را نشان دهند و توجه ما را به خود جلب کنند، اما شرطی شده‌اید که آنها را پس بزنیم و سرکوب کنیم. درست مثل توپ پر بادی که زیر آب نگه داشته می‌شود، این منابع به محض اینکه فشار روی آنها کم شود، با قدرت به سطح می‌آیند و خود را نشان می‌دهند. با اجازه ندادن به بخش‌هایی از وجودمان برای پدیدار شدن، خود را مجبور می‌کنیم مقادیر زیادی از انرژی فیزیکی را صرف زیر سطح نگه داشتن آنها کنیم.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

کتاب "جوجه اردک زشت درون" همون کتاب" نیمه تاریک وجود" هست که توسط انتشارات نسل نو اندیش و بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده، دکتر سهیل رضایی استاد بزرگوار روانشناسی توصیه زیادی به خوندن این کتاب کردن، خواستم بگم کتاب "نیمه

- بیشتر
Masgood
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

کتاب صوتی هم با بنزین گرون شده؟؟

Dani
۱۳۹۶/۰۵/۱۳

گران هست

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

در کل خوب بود ولی اگه طاقچه یک کمی قیمتش رو بیاره پایین تر بهترین میشه

danial
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

به هیچ وجه این کتابو نخرید صدای گوینده قطع و وصل میشه علاوه بر این عنوانی که برای کتاب استفاده شده در خور کتاب نیست اسم اصلیش نیمه تاریک وجوده اون کتاب رو بخرید

کتابخوار-۸۲
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

خیلی گرون نیست؟ قیمتی بزارید مردم بتونن بخرند، تشکر

Hasan.pr70
۱۳۹۷/۰۸/۰۷

کتاب عالی قیمت گران کتاب 5ستاره قیمت 2 ستاره

Amir M
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

به نظرم در کل دید خوبی داره کتاب، ولی کلیت نظریه‌اش رو زیاد قبول نداشتم، همچنین توضیح بیش از حد یه موضوع و تکرار مکررات توش زیاده و این یکم حوصله سر برش میکنه، همچنین یکم به کتابای زرد روانشناسی

- بیشتر
پریسا
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

عالیه این کتاب. برای کسانی که به روان تحلیلی علاقمند هستند، توصیه میکنم.

سینا
۱۳۹۷/۱۰/۰۲

زندگی نامه دبی فورده همراه با تحلیل خودش از زمان قبل از معتادیش تا درمانش

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۴۰%
تومان